Gå til innhold

hallo, krabber deres små?


lottaa

Anbefalte innlegg

hei! krabber noen av deres små? eller ruller fra rygg til mage?

 

det gjør nemmlig ikke benjamin enda.. men håper det kommer snart altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! De er så forskjellige disse små:) Simen sitter helt alene, har gjort det siden han var 5,5 mnd ca. Men han ruller sjelden fra rygg til mage, og aldri fra mage til rygg. Bekymrer meg ikke for det:) Det kommer nok!

Krabber kommer han nok ikke til å gjøre heller, for han sitter bare på rompa si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruller fra rygg til mage og tilbake, men ikke noe krabbing her heller. Men hun står på alle fire og tar sats mange ganger om dagen - har begynt å løfte en arm nå, og er skikkelig stolt over å stå på 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss ja hehe benamin er ett utrolig flott navn:)) benamin vil ikke stå på bena sine en gang han da.. med en gang jeg løfter han opp å setterhan ned kneler han bare hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme gjør Benjamin. Gidder ikke stå ennå. Men når han ligger inntil magen min med hodet på skulderen, så har han begynt å sparke litt fra slik at rumpe stikker ut i luften hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emil drar seg framover og har megunt og stå på alle fire og vuger frem og tilbake han ruller alle veier , men kan ikke sette seg opp eller sitte alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter noen få sekunder alene bare, krabber ikke, åler ikke, står ikke på alle 4, tar ikke opp rompa. Er en liten potetsekk som ruller når hun finner det for godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kryper rundt. Har begynnt å stå på alle 4 noen ganger, men skjønner ikke å flytte beina enda. Rullet begge veier bra hun var 3,5 mnd. Er også kjempeinterrisert i å øve på å gå snuppa vår. Klarer å sitte alene, men vil helst stå og gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...