lottaa Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 hei! krabber noen av deres små? eller ruller fra rygg til mage? det gjør nemmlig ikke benjamin enda.. men håper det kommer snart altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei! De er så forskjellige disse små Simen sitter helt alene, har gjort det siden han var 5,5 mnd ca. Men han ruller sjelden fra rygg til mage, og aldri fra mage til rygg. Bekymrer meg ikke for det:) Det kommer nok! Krabber kommer han nok ikke til å gjøre heller, for han sitter bare på rompa si:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lottaa Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2007 ja alle er vel forskjellige:) men virker som om å ligge på magen det er putån det hehe hyler bare jeg legger han ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. februar 2007 #4 Del Skrevet 16. februar 2007 Ruller fra rygg til mage og tilbake, men ikke noe krabbing her heller. Men hun står på alle fire og tar sats mange ganger om dagen - har begynt å løfte en arm nå, og er skikkelig stolt over å stå på 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 16. februar 2007 #5 Del Skrevet 16. februar 2007 Nei, Benjamin ruller bare fra mage til rygg. Ikke omvent, og ikke kryper han. Flott navn sønnen din har hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Del Skrevet 16. februar 2007 Hun ruller masse fre rygg til mage og ikke så ofte fra mage til rygg. Krabber ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #7 Del Skrevet 16. februar 2007 jøss ja hehe benamin er ett utrolig flott navn:)) benamin vil ikke stå på bena sine en gang han da.. med en gang jeg løfter han opp å setterhan ned kneler han bare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 16. februar 2007 #8 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, det samme gjør Benjamin. Gidder ikke stå ennå. Men når han ligger inntil magen min med hodet på skulderen, så har han begynt å sparke litt fra slik at rumpe stikker ut i luften hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emil070706*kom*140706 Skrevet 17. februar 2007 #9 Del Skrevet 17. februar 2007 emil drar seg framover og har megunt og stå på alle fire og vuger frem og tilbake han ruller alle veier , men kan ikke sette seg opp eller sitte alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #10 Del Skrevet 17. februar 2007 Hun sitter noen få sekunder alene bare, krabber ikke, åler ikke, står ikke på alle 4, tar ikke opp rompa. Er en liten potetsekk som ruller når hun finner det for godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 17. februar 2007 #11 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, men kryper rundt. Har begynnt å stå på alle 4 noen ganger, men skjønner ikke å flytte beina enda. Rullet begge veier bra hun var 3,5 mnd. Er også kjempeinterrisert i å øve på å gå snuppa vår. Klarer å sitte alene, men vil helst stå og gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå