Agne Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Etter 9 ufyselige ventedager kom hun endelig. Tenk, jeg ble glad for å se henne. Merket henne ikke før jeg gikk på do, uvanlig men.. Nå er det på an igjen. Dag 1 i dag og så var det å finne ut når det lønner seg å ha seg. Jeg er for tiden ikke noe særlig fyrrig og er lite interessert i å ha meg. Får bare håpe det retter seg fram mot el. Jeg er rett og slett lei av dette jeget på el. Jeg klarer selvfølgelig ikke å ikke tenke på det, slik som jeg jo burde gjøre, og bare ha sex uten baktanker. Dette har ført til en sextørke hos meg. Jeg er så lykkelig for å ha fått mensen igjen og har nok tro på at sykdom klusset syklusen til for meg denne gang, spørsmålet blir nå når kommer el. God helg jenter og kos dere med symptomer, tanter eller annen spenning.
Dolly Duck Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer med besøk! Ikke det besøket vi vanligvis ønsker oss, men velkommen når hun ikke har annet å gjøre... Lykke til inn i neste pp! =)
evigoptimist Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Støtter meg til gratulasjonene! Siden dette er et ønsket besøk, håper jeg du kan ta imot tanta mi også!!!! (Hun er iallefall IKKE ønsket her i huset.....) Lykke til i neste periode - skal se at den sittter da=)
gull-ønske Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Kjedelig med sykdom og forsinka tanta! Men noe skal hun ha, hun gir oss iallefall en ny start. Enig i at det kan være litt slitsomt med denne el-jakta. Selv er jeg midt i el nå, så her er det "manne-jakt" som gjelder (hi hi). Lykke til i denne pp!
mamamimmi Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei Agne, Det höres så koselig ut at du er lykkelig for mensen...Ja ibland kan tanta vare velkommen og faktisk ganske sympatisk. Ja jeg er enig..sextorke..detsamme her. Hvor er det spontane? Kanskje er vi (jeg) også vintertrett. Ha en god helg!
skifer Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Bra du slapp å vente lenger da Agne. Masse lykke til denne pp:)
martine68 Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Ble et øyeblikk i tvil om at "Endelig" betydde spire jeg. Men fikk ikke det helt til å stemme. Det er jo ikke ofte vi blir glad over tantebesøk da. Fint at du endelig kan komme igang med neste pp da. trøsteklem fra
nungo Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Det var nå enda godt hun endelig hadde vet til å vise seg, den feige tanta di -- kanskje hun øvde seg litt i det å holde seg borte??? Fordi hun har tenkt å gjøre det neste gangen kanskje???
*BLÅFUGL* Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Hei Agne- så bra at hun endelig innfant seg, da.... Lykke til neste måned!. Vi får satse på å hoppe på den gode bølgen da :-)) Klem
Elastica Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Så bra at du er i gang igjen da :-) Ellers så har jeg hørt at rosenrot gir både energi og økt sexlyst , men ikke ta det etter el. siden det ikke skal brukes når du er gravid :-) Lykke til + klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå