LizzyG Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Det bor et gammelt ektepar noen hus bortenfor oss, som vi snakker med i ny og ne. Men idag møtte jeg hun når vi luftene hundene og så sier hun at hun har hørt vi skal ha baby, og spør om det er lenge igjen. Så når jeg svarer 3 uker bare, så sier hun følgende: Nei da holder du deg virkelig godt, du ser jo like tynn ut som bestandig. De ordene varmet virkelig et hjerte som har gått opp 18 kg og ikke føler seg like hot for tiden. Hehe...
lillelarven Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 så kos , man trenger slikt nu får tider og i alle fall på slutten .
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 ååå, snille dama:) Akkurat hva vi gravide lengter etter å høre!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Ååå, slik en nabo vil jeg ha også... Var på butikksenteret i dag, da ropte de ut fra butikkene... hææææ, er du her enda, nei guri nå ser du klar ut... herregud så stor du er.... nå må det vel skje snart... JA for helvete - det bør skje snart, men hold kjeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Slik hadde jeg det også når jeg gikk gravid.. Gikk tre utrolig lange dager over tiden, og folk bare: " herregud, skal det ikke skje noe snart, eller har du tenkt å gå her og vagge noen dager til?" - Greit nok, noen sa det kanskje på litt fleip, men eg ble nesten litt fornærmet.. Du er ikke akkurat kjempe glad for at den lille foretrekker å ligge i magen din når du i grunn er kjempe klar for å få h*n ut.... og at folk ikke klarer å holde kjeft gjør ikke saken spes mye bedre...
Lone35 =0) Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Hvor bor du? En sånn nabo vil jeg også ha! *smiler*
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 så hyggelig sagt ) kjempe snille damen.... sånne mennesker liker vi heheh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå