Gå til innhold

hvordan har dere født i forhold til termin??

mamma t Michelle/Fabienne+1

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid med nr 3, med termin 25 mai. Både 1 og 2 har kommet før termin, hhv 18 og 22 dager før termin. Første gang startet det med rier i uke 36, men hun ble ikke født før i uke 38. Jeg er veldig spent på når det skjer denne gangen, kan jeg regne med å føde før nå og?? Har jo hørt at nr 3 er en luring da... Jeg har i tillegg 15 dager mellom ul-termin og menstermin. Menstermin er 10 mai, og har hatt to menstruasjoner mellom 1 og 2 graviditet. Det blir 15 mnd mellom 2 og 3. Noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Med nr 1 hadde jeg ul termin 31 okt. og mens termin 22 okt. hun kom 29 okt.

Med nr to hadde jeg ul term. 16 mai og han ble født 11 mai.

Har foreløpig termin med nr 3 den 2 sep. så det blir spennendes å se hva som skjer.

Annonse

jeg hadde menstermin 10 desember med datteren min og UL termin den 21 desember. var ikke enig med UL kan du si,,, hehe

uansett så kom datteren min den 7 desember så her ble det tidlig uansett,,, hehe

denne gangen har jeg menstermin 23 mars og UL termin 27 mars... er spent..

Annonse

Nr 1: 1 dag etter UL-termin (5 dgr etter mens-termin)

Nr 2: 14 dager før UL-termin (12 dgr før mens-termin)

Nr 3: 10 dager før UL-termin ( 1 dag før mens-termin)

Nr 4: 15 dager før UL-termin ( 1 dag før mens-termin)

Nr 5: 3 dager før UL-termin ( på mens-termin dato)

Ble satt i gang med førstemann nesten to uker før terrmin pga svangerskapsforgiftning og nå sitter jeg og ni venter på nr to. Hadde ultralyd terrmin på torsdag og min egen termin på lørdag (vet nøyaktig når jeg ble gravid, for da ble jeg kvalm!). Håper hun kommer i dag, for nå gidder jeg ikke vente mer. har ikke lyst å bli satt i gang denne gangen og

Nr 1 : Menstermin 2. august UL termin 15.august fødte 25 august!

Nr 2 : Menstermin 9. april UL termin 23. april fødte 6 mai!

Nå har jeg menstermin 16 august, har ikke vært på UL enda men regner med jeg føder i midten av september engang. Hehe.. føler jeg går gravid en mnd lenger enn alle andre jeg.

Ganske kjedelig ja.. Er nesten så jeg vurderer ikke å gå på UL fordi jeg da blir satt i gang før, da de må gå ut i fra mens termin. Ingen andre som har dette mønsteret??

da gjenstår det egentlig bare å vente og se hva som skjer.. Jeg har uregelmessige sykluser også, det kan jo spille inn.. Ungen kommer vel når den kommer, men har hørt at historien kan gjenta seg (mtp føde før termin, når man har gjort det to ganger allerede)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...