Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 syns det mangler no i mellom bag og forovervendt sportsdel på denne vogna.....hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Er jo en periode hvor babyen er vokst fra bagen, men er litt for liten til å sitte forovervendt, det er jeg enig i. Men sånn er det jo egentlig om man velger en sånn type vogn, finnes ikke noen vogn jeg vet om så er så liten og lett og som man kan ha begge veier, så det blir jo en vurderingssak hvilke kriterier man legger mest vekt på i forhold til vognen. Hadde den til gutten min fra han nærmet seg året, da syntes jeg den var super. Men om jeg skulle hatt den fra begynnelsen av, så hadde jeg hatt en annen vogn i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg syns ikke det mangler noe.Min gutt "flytta ut" av baggen fordi han tydelig syntes det var kjedelig å ligge der når han var våken,ikke fordi baggen ble for liten.Han viser ingen tegn til hverken savn eller seperasjonsangs fra meg, når han sitter forovervendt og ser med store øyne på verden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå