mother77 Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Har ikke sett deg her inne på noen dager. Tenker på deg og lurer på hvordan det går med deg? Er du begynt å bli dårlig? Jeg er helt utmattet for tiden, men presser meg til å gå på jobb. Kvalmen er kommet. Jeg har enda ikke kastet opp, men har hatt brekninger flere ganger. Etter eller før jobb ligger jeg bare på sofaen og sover. Jobber nå i helgen og kjenner at det er tungt. Men jeg vil ikke gi opp enda. Tenker at dersom det blir to blir jeg jo likevel sykemeldt tidlig. Men turnus er hardt, og selv om jeg har senvakt vokner jo min lille drømmeprins tidlig hver dag. Ja det var litt om meg, hva med deg? Hilsen Mother77 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8263975-hei-pia_29/
Løyyypeeee!! Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Heisann.. har tenkt på deg også!? Det er ei uke til du skal å ultralyd, nå? Her kjenner jeg meg veldig igjen sånn som du beskriver det.. kvalmen har slått rot og er vel helt merkelig energiløs. Men til tross for kvalme, er matlysten god ) Jeg har vært sykemeldt igjen den siste uka, etter at jeg fikk kraftige mage- og ryggsmerter på jobb onsdag og torsdag i forrige uke.. var vel alvorlig redd for spontanabort da... og hadde et sinnsykt kjør på jobb, underbemannet, null pauser, ikke tid til mat og toalettbesøk... er jo dessverre normalt i perioder, men med de smertene begynte jeg å bli alvorlig redd. Ble sykemeldt fram til mandag. Smertene har avtatt og jeg er mer avslappet igjen, til tross for en liten blødning. Nå har jeg jo heller symptomer som er gode tegn, og er vel bare fornøyd med kvalmen. Skal ikke klage, har bare kastet opp ved en anledning ) Det blir spennende for oss i neste uke, da får vi forhåpentligvis noen svar... Jeg er 7 + 2 i dag... Og har regnet meg fram til termin 5.oktober. Er gøy om jeg kan få følge deg i tiden framover.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8263975-hei-pia_29/#findComment-8265008
mother77 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvordan går det med deg Pia_29! Har du vært på ultralyd nå? Vet du om det blir en eller to, og om det står bra til der inne. Håper formen er bedre. Hørtes lurt ut at du fikk sykemelding forrige uke. Er du tilbake i jobb? Jeg føler vel sterkere og sterkere på meg at jeg snart må ha en pause. Har begynt å kaste opp og er plaget med døgnkvalme. I dag kastet jeg opp både før jeg gikk på jobb, og to ganger på jobbet. Blir sliten av det, og presser meg nok litt for langt. Er vel bare litt redd for å sitte hjemme å bare tenke på hvordan det går også... Jeg har ultralyd halv ti på fredag, så det er spennende, Føles lenge å vente. Gleder meg til å høre fra deg. Klem fra Mother77 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8263975-hei-pia_29/#findComment-8334928
Løyyypeeee!! Skrevet 21. februar 2007 #4 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Var på ultralyd på mandag, ja. Fikk plutselig en dårlig magefølelse de siste dagene før og hadde litt sånne "teste-nerver" igjen. Hadde jo hatt disse magesmertene og lett blødning. Fikk se et bankende hjerte og en liten "smurf" på skjermen.. og en tom fosterhule som viste at det hadde vært to.. Så tvillingdrømmen brast nok... Hadde forelsket meg i tanken på to, men er jo selvsagt enormt takknemlig for at alt ser ut til å være bra med den ene... Jeg hadde nok laget meg en romantisk forestilling om tvillinger, må omorganisere litt i hodet nå.. Og er vel kommet langt! Er så utrolig takknemlig!! Føler vel nå at jeg kan senke skuldrene litt og komme ut av den bobla jeg har levd i siden nyttår... Endelig kan livet bli litt normalt igjen... Svigerfar (som er tvillingpappa, sambo er tvilling) var lettet for at det kun var en, kan mener det holder i massevis ) Formen er mye bedre for tida, kvalmen er så og si borte! Jeg fikk sykemeldig for enda 2,5 uker og må vel si jeg bare er utrolig takknemlig for det.. er så vannvittig godt å ha mulighet til å sove 8-9 timer hver natt, og ha en døgnrytme! I 3-delt turnus er jo det håpløst.. Så jeg takker og bukker og er så fornøyd om dagen! Er så enormt fornøyd med oppfølgingen vi har fått på Aleris! De har vært utrolige fra dag 1. Og totalt har vi brukt ca 21 000 kr nå og føler det er verd hver krone! Vi har jo også 2 egg til frys... *fantasere om søskenforsøk* I morgen kommer sambo hjem, etter å ha jobbet ute i 5 uker. Han reiste 3 dager etter innsetting, så gleder meg til at vi endelig kan dele litt av dette sammen. Han synes det hele har vært litt fjernt å forholde seg til fra et annet kontinent.. Gleder meg masse til han kommer!! ) Nei, det ble mye om meg... Er vel bare så utrolig glad om dagen! Det høres ikke ut som noen særlig holdbar situasjon du er i!! Du må jo bli helt tappet for krefter med den kvalmen og en tung jobb! Kan du ikke spørre forsiktig om sykemelding når du er på UL på fredag? Uff, har så vondt av deg!! Er spent på din ultralyd nå. Hvilke tanker har du om tvillinger? Dere har et barn fra før, ikke sant? Det blir så spennende. Kvalmen din skulle jo iallefall være et "bra" tegn, men du var vel mye plaget med kvalme og oppkast i forrige svangerskap også? Så det trenger kanskje ikke å si noe om en eller to... Her begynner magen å bli mindre igjen, mindre oppblåst..så var nok ikke noe tegn på tvillinger at den "vokste"... jaja... Dette ble langt... håper du ikke sovnet halvveis ;o) Gi ei oppdatering på fredag, da!! Venter i spenning.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8263975-hei-pia_29/#findComment-8336187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå