Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har hatt så veldig vondt i magen i det siste, men det er kunn når jeg er på toalettet... Det er akkurat som om det letter på trykket bare at det er veldig vondt!!! Ikke bare nederst i livmora men i hele magen. Har hatt det i ca en uke nå, spurte jordmor om dette men fikk ikke noe ordentlig svar:( Flere som har opplevd dette???
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Kjenner meg veldig igjen. Jeg spurte og jordmor, og hun forklarte at det er de langsgående magemusklene, som ikke er vant til å strekkes så mye, som sier i fra om at de har jobbet hardt. Dette er ikke farlig, men kan gjøre veldig vondt, og kan vare resten av svangerskapet.....
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Eg kjenne meg også igjen! No har d blitt bedre, men ifra uke 19-24 så va d ganske ille når eg skulle på do... Da va akkurat som om magen datt innover og kollapset, når tisse kom ut.. Men d går no bra me babyen, d e sekkert bare en tell av dissan plagan man kan få når man e gravid;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå