Gå til innhold

heisann. da kommer jeg ut av skapet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg innsett at jeg vil slutte å røyke.. og håper det skal gå bra. håper å få kontakt med noen her inne som jeg kan snakke med i mens prosessen pågård:) hehe.. jeg er gravid i uke 14 og har en sønn på 20mnd .nå er jeg lei. vil ikke ungene mine skal vokse opp med mamma som røyker.. jeg har røyka en god del år og motivasjonen har nettopp kommet men er nokk ikke så sterk enda. håper den gror og blir sterkere. nå har jeg lastet ned masse fakta om slutting av røyken. så tenkte jeg skal prøve meg litt frem med dette dagbok greiene, mulig lese endelig ikke røyker en gang til. jeg har aldri siden jeg begynte å røyke holdt meg en hel dag uten røyk så det er mitt første steg.. klarer jeg en dag så klarer jeg 2 og 3 osv.. men jeg kjenner jeg får litt angst av tanken på å ikke ta en røyk igjen. det skal jo ikke være sånn. nå har de fleste veninnene mine sluttet så det er liksom ikke så koseligt som det en gang var når du reiste på besøk og satt ute og jabbet og røykte.. mn det finnes nokk mange andre muligheter på å kose seg.. så håper jeg får motivasjon og kan være med å bidra til at andre her også ønsker å slutte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann simobruker!

Jeg er bare 6-7 uker på vei og har også lyst på slutte. Røyker ca 4 for dagen nå. Ikke mye sånn sett, men det ER 4 for mye likevel.

Har ikke røykt enda i dag. Skal se hvor lenge jeg klarer å utsette første røyken...

Har en gutt på 2 år og 4 mndr.

Vi får tenke sånn at vi slutter ikke. Har bare en pause, så slipper vi angsten :o)

Vi får støtte hverandre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...