?!:) Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 jeg har ikke amma lenger enn snaue tre uker og i dag så har jeg følt at det er lite melk!!vil så gjerne amme,hva kan jeg gjøre.mini mannen spiser ofte og han virker fornøyd.jeg pumper ved siden av ammingen,kan det bli for mye??
Hoppetussa Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Denne følelsen kommer du til å få maaange ganger i løpet av ammeperioden. Vanlig at det kommer et økedøgn rundt 3 uker også, kanskje det er det du er oppi? Slapp av, stress ned og amme når babyen din vil - og kos deg med amminga! Hvile er gunstig for melkeproduksjonen, det er også å drikke godt og spise godt. Hvis babyen din spiser ofte og virker fornøyd og har 5 + våte bleier i døgnet har du ingenting å bekymre deg over! Hvorfor pumper du? Overskudd? MElkeproduksjonen din er styrt av hvor mye babyen din spiser, og øker deretter. Du skal normalt ikke behøve å pumpe om du ammer hver 2.-3. time (og kanskje litt om natta). Ble du beroliget? For å få den endelige bekreftelsen på at babyen din spiser godt nok, kan du jo ta en tur ned på helsestasjonen og veie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå