jente21.mai Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Noen som vet hvilke farger COCO og PUMPKIN er? Går ut fra at PLUM er den lilla - det finnes vel bare en lillafarge eller..? Litt irri at det ikke står navn på fargene på websiden til OTH. Noen plass jeg kan finne det? Jeg synest den lilla ser fin ut på bilder, bare den ikke er for skarp. Ville jo aller helst hatt en sort da, men alt for lang leveringstid.
mammmamia ** Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Den lilla er veldig mørk lilla - kjempefin! :-) Coco er sort med lysrosa sittedel og lappen på kalesjen er lysrosa...
mammmamia ** Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 ....innsiden av kalesjen er også lysrosa..!
LegallyBlond Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Synes den lilla ser kjempefin ut! Tror den er dyp, mørk lilla. Myyyye finere enn kjedelig sort...=) Om du vil se fargene kan du jo bare søke etter nettbutikker som selger dem, der er de avbildet i diverse farger. Er iallefall bilder på www.biteringen.no og www.babyjungle.nl
Luca Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja, den er det ja:-) Har lurt litt på om det er rosa oppå kalesjen også skjønner du. Så den live på Bebito da jeg var der oppe for litt siden, men husker ikke helt. Og ingen bilder viser hvordan den er oppå.. Så den skal lillesnupp suse rundt i etterhvert:-)
mammmamia ** Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Pumpkin er forresten oransje, men sånn dus, kjempefin oransje, mer ferskenfarget..! Jeg bestilte denne fargen pga jeg fikk den tidlig, synes den er kjempefin i virkeligheten, men skal også ha mosegrønt trekk etterhvert :-)
mammmamia ** Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Nei, det er lysrosa luke på den ja :-) Kjempefin altså! Blir sikkert en søt snuppe i lekker vogn, tenker du er spent du også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå