"s-gravid" Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg tok opp ønsket mitt igjen idag...sa at jeg var "klar" og at jeg hadde lagt mye planer (med litt humoristiks tone) så sa mannen "vi skal ikke planlegge alt. Vi kan planlegge ferier..."
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Det hørtes jo positivt ut=) At han vil ta det som det kommer. Bruker dere prev nå? Kanskje han blir med på å ikke bruke prev og bare se hva som skjer=)
"s-gravid" Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Vi hopper av i svingen når det passer oss og ellers ingenting. Jeg har en LadyComp så jeg vet når jeg har el. Han pleier alltid å hoppe av i svingen rundt el, men han vet at det ikke er sikkert.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Det høres jo veldig bra ut da! Ikke lenge til du har han på gli tror jeg=) Da har du jo mulighet til å bli gravid, så spennende! Håper det han sa betyr at han snart slutter helt å hoppe av=)
"s-gravid" Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja, får håpe det. Jeg tør ikke å ta det opp så mye, for jeg er så redd for at han skal trekke seg unna og gå helt andre veien....får satse på at han finner på det selv engang:-) Ser du er like gammel så meg:-) Hvordan går det med deg?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 JIPPI!!! Så heldig du er! Nett bestilt flere kondomer som du sikert ser i innlegget mitt... hehe Får håpe min er klar til sommeren, hade perfekt å fått barn til neste sommer!
"s-gravid" Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2007 Ja, eg ganske enig med deg! Hadde det å få barn bare vært å trykke på en knapp, ville jeg hatt barn i juni til neste år. Da har jeg fått tatt avsluttende eksamen. Problemet er at vi ikke "prøver" så jeg kan ikke dele håpene mine med han hver gang før tante rød...Han bare ser dumt på meg om jeg nevner at jeg lurer på om tante rød ikke kommer o.l. Håpe mannen din blir klar til sommeren da! Jeg tror ikke min kommer til å forandre seg noe på leeeenge, mangen år, ta opp tema, el. gi klart grønt signal.
AwholeNewWorld Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Her ble vi enige om et halvt års venting, etter vi mistet i begynelsen av Jan 07. Men nå ser det ut til at mannen min er på god vei :=) Så jeg klager ikke :=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Hehehehe... Detter høres jo bra ut dette...=o) Her sier sambo at vi ikke skal ta ting så mye på sparket...Dummingen... Krysser for at det går rette veien nå... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Så gøy at vi er like gamle=) Går ganske bra her. Sambo hopper ikke av lenger, selv ikke når jeg sier at jeg er i faresonen. Så håper jo at han begynner å bli litt klar. Håper ihvertfall ikke at han ville tatt den risikoen hvis han ikke var klar i det hele tatt. Står ganske likt med sambo du og jeg=) Tør ikke ta det opp med sambo. Redd for å bli skuffa og at vi skal gå ti skritt tilbake. Vil ikke at han skal begynne å hoppe av igjen. Han sa at han hadde fortalt til dattera til en venninne at vi skulle vurdere å få barn, så tok det som et lite hint. Uff tør ikke håpe for mye da. Når har du IKM? Jeg har 22 og håper som bare det, men blir nok bare skuffa=(
AwholeNewWorld Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Hei Dreamer, Da ser det ut til at vi får samboerne våre mer på gli :=) Morro det! Jeg har ikke peiling på når jeg har IKM. Tror det skal være helt i starten av mars, men er som sagt ikke helt sikker. Det er bare å krysse fingrene :=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Ja veldig morro=) Håper det blir en liten spire på oss begge snart. Så spennende dette er. Får bare krysse fingrene ja=)
AwholeNewWorld Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Jeg krysser fingrene for oss begge to :=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Jeg og=) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå