Gå til innhold

Litt bekymra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet ikke om dette innlegget passer inn her, men det er her jeg føler meg mest hjemme... Er nemlig veldig klar selv, og forrige måned fikk jeg mannem min med på å begynne prøving. Men så kom jo mensen, men den var litt tidligere enn vanlig ( noe den ALDRI er) og litt annerledes på en måte. Og så har jeg ikke tenkt så mye på det, før jeg satt meg ned her og begynte og surfe litt på barn i magen. Har nemlig vært skikkelig syk en ukes tid, og derfor tatt forskjellige ting som ikke ville være bra for en evt baby i magen. Blant annet antibiotika, hostesaft på resept og paralgin forte... Og så kommer bekymringa snikende... Tenk hvis!!! Og så har jeg hatt store smerter langt ned i magen på den ene siden, rundt der man har vondt rundt eggløsning. Men bare når hoster.Ringte legen igår, og han mente dt bare var en strukket muskel... Uff. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg ønsker jo egentlig å være gravid , men ikke å utsette den lille for farlige ting. Puh. Godt å få utt litt frustrasjon og bekymringer. Må nok få tak i en test fort som fy jeg, bare for å bli fri for evt bekymringer. Uff. Ha en fin kveld alle sammen da:) Skal se om det er noe på TV.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg du er litt bekymra ja..stakkar!Men du får bare prøve så godt du kan å være positiv =) Som regel så ordner alt seg, om det er på den ene eller den andre måten!

Var ikke så mange gode råd eller fornuftig informasjon jeg hadde på lager akkurat, men jeg ville bare ønske deg lykke til! Håper at alt er i skjønneste orden med kroppen din og en evnt liten en =)

Klem fra meg

Skrevet

Uff, ikke noe greit å ha det sånn! Men hvis du er gravid er det vel ikke så stor sjanse for at noe skal ha skadet den lille? Du kan jo sjekke preparatene på felleskatalogen.no - eller høre med legen din? Kan jo bare si at du er engstelig for at du er gravid i forhold til disse medisinene du har brukt. Vet i hvertfall at Paralgin Forte ikke er kjent for å være skadelig. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...