Gå til innhold

Fikk pakken fra e-nett i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte ymse saker på erotikknett her om dagen, og i dag kom pakken. Hadde fått hentenummer på sms og travet til butikken for å hente pakke. Bak disken står en ung kar, på et par og tyve.. Gav han mobilen så han fikk se hentenummeret. Han spurte om jeg visste hva slags pakke jeg ventet, slik at det ble lettere fior han å finne den.

"Nei... sa jeg" hehe.... turte jo ikke si jeg hadde fått pakke fra erotikknett da (kjøpte kondomer og en bok)...

Heldigvis stod det ingenting annet enn e-nett på emballasjen!

Hehe....

Ansvalig som jeg er, bestilte jeg kondomer... billigere enn i butikken var de også!

Venter bare på babycompen min jeg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skjønner at du ikke ville si det, og bra det ikke sto på pakken;-) Du viser jo virkelig at du respekterer sambo når du kjøper kondomer. Tar jo litt tid før babycompen kommer inn i syklusen din, så greit å ha noen kondomer liggende;-)

Får håpe det ikke tar så lang tid før dere skal bruke babycompen som familieplanlegging, istedenfor som prev;-)

Skrevet

Hehe, kunne lett blitt pinlig :=)

Jeg gjorde det samme til min mann, men bestilte fra Kondomeriet. Det kom heldigvis også diskret pakket inn. Vi har kun brukt noen få, nå hopper vi av i svingen, eller fullfører :=)

Skrevet

Hehehe... Ja, hadde han spurt meg så hadde jeg blitt sprut rød i fjeset...

Hehehehe....

Bra det tok så kort tid da...=o)

Får håpe babycompen din kommer snart...=o)

klem

Skrevet

Og sambo sa: Få se å dildoen din da! hehe... var jo gratis, og måtte jo da få den med... ble ganske flau da ja.... en minisak faktisk, så han har intet at frykte!

Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahaha......

=oD

Skrevet

Jeg sa at dersom han var slem, så fikk han den opp i rompa mens han sov, haha!

Skrevet

hahahahaha

*hostehoooste*

hahahahahahha

*Hostehoste*

Hahahahahahaha

Skrevet

Da hadde han blitt forbanna da! hehe... Kanskje jeg skal tulle litt med han i natt.. huff..

Skrevet

Hahahaha...

*hosthooost*

Hahhaha..Du må ikke få meg til å le..Lungene mine klarer det ikke...

hahahaha...*host*

Natta snuppa...Sov godt...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...