2 nøster Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hei hei jenter... Ser ut som April-klubben kommer og går for min del Fikk høre av sjefen min i dag, at jeg mest sannsynlig får fast jobb om ett par uker -men han håper at han ikke har "bedømt" meg feil, dvs at jeg er en "sykemelder". Altså, at det viser seg at jeg sykemelder meg sånn hele tiden. Egentlig føler jeg det er litt urettferdig, da jeg har vært sykemeldt (ikke egenmld) i ca to uker på 1 år og snart tre mnd... I alle fall, så er det slik at jeg er en sånn person som ikke bare klarer komme og fortelle etter tre mnd at jeg er gravid... tar vel litt for mye ansvar for arbeidsplassen min... Litt trist egentlig... Så jeg har da bestemt meg å vente til etter sommeren. Sa det til samboeren min, og ikke sååååå mye respons der- bortsett fra at han syns det er leit når jeg er litt trist.. Så da får jeg finne på no annet frem til den tid...jeg som t.o.m. har begynnt å knaske folat...bu! MEN jeg har da funnet ut at jeg kan bruke tiden til å ta litt bedre vare på kroppen min. Burde gå ned en 7-8 kg egentlig, så da har jeg ett mål å jobbe frem imot den tid. Vil bare ønske alle Vår-gruppene lykke til med prøvinga! Vi snakkes... KLem
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Så bra at du antagelig får fast jobb da! Det gjør jo alt mye enklere, selv om det ikke er bare bare å si etter kort tid at man er gravid. Er veldig klar for å få barn snart selv, men føler at jobben setter litt stopper for det. Har nemlig sagt opp en fast jobb (fordi jeg synes den var for langt unna og ugusntig arbeidstid), men så var det litt vanskeligere å få fast jobb enn jeg trodde. så nå har jeg et vikariat som går ut til høsten. Stortrives i jobben, men det er desverre ingen mulighet for forlengelse. Og spørsmålet er om jeg tør å prøve å bli gravid? Synes det er fælt å skulle komme å si at jeg er gravid ettersom jeg bare er i vikariat. Og jeg vil ikke skuffe noen heller da Samtidig så ble jeg spurt om dt på intervju... Og kunne da helt ærlig svare at ingen barn var planlagt (mannen min var overhodet ikke klar for det da, selv om jeg var klar som bare det....) Men synes det er for dumt om jobben skal avgjøre om jeg skal ha barn eller ikke. Har et barn på snart 3 og vil ikke vente for lenge med neste. Men selv om det føles lenge til Angua, så er det ikke så lenge til sommeren da! Får håpe det går fort når dere først begynner prøvinga! Får øve mye... he-he. klem
Mini nr 2 i mars Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Vet ikke helt hva slags respons jeg skal gi deg jeg! Skjønner ansvarsfølelsen overfor jobben...men er jo sikkert litt kjipt hvis du var innstilt på å begynne prøvinga i april! Tenkte bare jeg skulle si at du er velkommen i "prøver-til-høsten"-gjengen:) Vel, jeg er iallefall i denne gjengen, tror det er et par til...hehe! Du får være kreativ og bruke tida di godt frem til prøvinga da =) Lykke til med både jobb, kroppens forberedelse og etterhvert prøvinga! Snakkes nok her inne igjen tenker jeg! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå