stvgr_mamma Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er det mange som skal starte med Pergotime nå i nærmeste fremtid?? Hadde kanskje vært artig å hatt en liten tråd, der vi kan drøfte bivirkninger, resultater osv.. Noen som er med??? Jeg skal starte forhåpentligvis i neste uke, hvis tr kommer da...
mamman til snupp Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg e rmed! Skal starte i neste syklus
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 jeg er nett ferdig med min første kur...=)
Gullblomst Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg skal starte neste pp dersom det ikke klaffer denne pp da Kjekt å dele erfaringer med andre nye pergobrukere. Hva er årsaken til at dere har fått perog? Jeg har fått det etter at jeg har fått konstatert pcos, uregelmessige sykluser, og har prøvd i lang tid uten å bli gravid. Får positive el-tester, men har fått pergo likevel.
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg hadde min 2 enkle pergo kur denne mnd. Fikk eggløsn. på dag 12. men fikk blødninger på dag 19 :-( Så jeg må ha en pause i 1 mnd. for å la kroppen få en pause. Gyn. visste ikke helt hva årsaken til blødn. kunne være. Veldig tidlig mens? Tidlig sa? En reaksjon på pergo????? Men jeg er med!!!
stvgr_mamma Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har fått pergo for å få eggløsninger, har fullt av egg i den ene eggstokken men dem kommer jo ikke lenger enn d.,, har fått konstatert pco.
Lillegull og spiren Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 var hos legen for 1.mnd siden. Da forklarte jeg han at vi ikke har brukt prevansjn på 4 .år,men vi har vært svært nøye med å hoppe av i svingen..lenge før faktisk.. men i juli 2006 begynte vi å fullføre helt,så dette er altså vår 7.pp Jeg har tatt cb el test de sist 3 mnd og funnet el,men ikke gravid enda. legen skulle henvise meg til en bra gyn,og i dag fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde innkalelse før 18.06.2007. men jeg fikk beskjed om at jeg kunne begynne på pergotime. og en masse papirer som jeg må følge opp med blodprøver før jeg skal inn i juni. det står at jeg skal ta 2 tabletter pergotime fra om med 3 mens dag.og til og med 7 mensdag... + masse blod prøver før og etter... er en del av dette jeg må sette meg inn i,for jeg fikk papirene i posten i daf. men jeg har el i dag/ morgen,så jeg håper spira sitter denne pp,og gjør den ikke det,begynner jeg på min første Pergotime kur neste pp. Fint vi kan lage en sånn tråd,for jeg vet ingen ting om dette. Håper det sitter en spire på oss snart...Lykke til damer:)
mamman til snupp Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Var hos gynekolog og fikk konstatert pcos og jeg får ikke utslag på el tester, så nå har jeg fått enkel kur i første omgang...håer virkelig de gjør susen!!! Vil ikke gå på det lenge..ble litt reddav å lese o alle bivirkningene. Står at ma ikke skal bruke det når man har cyster påegestokkene, og det har man jo når man har pcos.
Lillegull og spiren Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 jeg skrev også et innlegge lit lengere opp her,men jeg kom på en ting til. jeg har en syklus på 32 dager.og jeg får posetiv el tester,men hvorfor har jeg fått pergo da? har ikke vært på undersøkelse enda.
mamman til snupp Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Kanksje for å få sterkere el, flere modne egg? Bare gjetter jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå