Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga edge duo`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt emmaljunga edge duo vognen? erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og er kjempefornøyd. Som skapt for nordisk vær! Og bagen er stor og god, understellet er stødig og dekkene er brede og gode. Har ikke noe negativt å si om vogna borsett fra at den er tung! Se på www.emmaljunga.com :-)

Skrevet

Vi har emmaljunga duo edge og er kjempe fornøyde. Nå er lillemann nesten 1 år, så vi har akkurat byttet fra bag til sportsdel. Praktisk å kunne vende styre siden han ville se fremover og ikke på oss lengre. Stor plass til voksipose, han sover veldig godt i den.

Har ingenting negativt å si om denne vognen;)

Den er av de tyngste modellene, men for oss har ikke det vært noe problem. Bedre det at vognen er stødig på veien når det er litt store brøytekanter og vanskelig terreng man skal trille i. Det er den beste vognen jeg har hatt;)

Vi har en enklere trille som vi bruker på shopping.

Skrevet

Er kjempeglad i min Emmaljunga duo edge. Syns den har alt. Passer godt det første året i allefall, og i norske forhold. Har trillet mye i skog og fjellveier, og det tåler den godt. Den er tung å ta på bussen. Særlig hvis man fyller opp den store handlekurven under vogna... men vekta gjør den også stabil. Stor bag som varer lenge, og den perfekte soveplassen for små, også etter at man har byttet til sportsvogndelen. Masse plass til dun- eller voksipose. En trehjuling er sikkert lettere å trille, men for meg var det avgjørende at den egner seg på vinterføre og i ulendt terreng, at bagen er stor og kalesjen dekker vognen godt.

Skrevet

jeg kjøpte meg emmaljunga edge duo i går. de sa på butikken at fabrikken ikke klare å produsere nok vogner av dem, for den er veldig populær. derimot er den kanskje en av de dyreste vognene da men. tror jammen mei den er verdt det jeg...

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt den og ennå ikke brukt den. Men må si jeg er veldig fornøyd med alle funksjonene på den. Den er litt stor sammenlagt. Så synes jeg en ulempe er at når man skal vende styret eller slå sammen vognen er styret litt tungt å få over kalesjen. Da er det enklere kanskje å løfte av bagen når man skal slå den sammen. Bagen er veldig lett og enkel å løfte av, så det er ikke noe problem. Ellers er vogna super synes jeg. Veldig solid og slitesterk virker det som.

Skrevet

Skriver under på de som er fornøyd med vogna! Utrolig bra kvalitet, stødig og solid. et veldig godt kjøp for den som har tenkt å trille mye tur. Hvis man er mest i ei shoppingvogn er det lurt å velge noe litt lettere- men man venner seg til den, altså

Skrevet

Vi har en sønn på 18 mnd som eeeeelsker denne vogna! Vi har kjøpt ei shoppingtrille ved siden av men den nektet han å sitte i. Bagen er stor og romslig og kan brukes lenge! Den er tung ja og man trenger et romslig bagasjerom i bilen, men den er verdt hver eneste krone!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...