Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 det kan hende at jeg kommer på treff i Oslo på onsdag:) Har spurt mannen min om han ikke skal besøke gammeltanta si en gang før vi flytter til Tr.heim (neste søndag) HUn bor i Solo, så da får jeg skyss:) Så da kommer jeg kanskje:) Hvis jeg tørr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Hun bor forøvrig ikke i Solo (hehe) ikke vet jeg hvor det er, men Oslo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Solo er faktisk en by i Indonesia, har overnattet en natt der, og fått en kraftig mageinfeksjon samme sted! Oslo er mye bedre!! Det hadde vært veldig hyggelig om du ville komme - nå vet ikke jeg om det er noe avtalt treff - men kommer du, så kommer jeg, et eller annet sted! Treffer gjerne deg, jeg! Og jeg var der for første gang sist - ikke skummelt i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2007 Så på treffsidene og -carina- hadde satt opp treff:) Skal prøve å få det til ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. februar 2007 #5 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, der fant jeg det! Det må du prøve å få til, hadde vært hyggelig å treffe deg før flyttingen! Selv om vi står på i forhold til landstreff, er det ikke sikkert vi klarer å samle nok mennesker til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 16. februar 2007 Ser mørkt ut i forhold til landstreffet ser jeg. Ikke mange som har meldt interesse. 20 stk er ganske mange det! Men jeg SKAL prøve å få det til til onsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. februar 2007 #7 Del Skrevet 18. februar 2007 Så artig at du har lyst til å ta deg en tur, da! Velkommen, velkommen! ) Og vi er ikke skumle i det hele tatt... Lover å ikke si bø en eneste gang!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #8 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjempe koselig om du kommer! Vi kommer som vanlig vi og:-) Da får jeg endelig møte min hemmelige venn og;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå