Én til Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Var hos moren min, som jeg ikke hadde sett siden juleferien. Jeg hadde på forhånd fortalt stolt at joda, nå så jeg virkelig gravid ut - fin kulemage Men i det jeg tropper opp hos mamma, er alt hun presterer å si "hmm.. synes fortsatt du bare ser tjukk ut, jeg" ..ååååååh.. blir så lei meg av sånne kommentarer!!! Greit nok, jeg ER kraftig, men ikke feit fra før, og jeg SER virkelig gravid ut, ikke tjukk. Snufs, blir så lei meg.. skulle ønske jeg kunne bli sinna og si noe tilbake, men der og da fikk jeg bare litt sjokk over kommentaren, og klarte ikke si noe fornuftig tilbake. Er jeg hårsår? Eller ville dere også ha reagert??
oktoberjentene;) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hva??? for en kommentar.... puh... jeg hadde hvertfall reagert.... sa hun det bare sånn uten å tulle liksom?? vel, dårlig gjort UANSETT......
Én til Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Nei nei, hun tulla absolutt ikke. Var dønn seriøs. Men hun har kommentert vekten min og hvordan jeg ser ut siden jeg kom i puberteten Godt eksempel på hvordan jeg IKKE skal oppføre meg overfor datteren min ihvertfall!!
oktoberjentene;) Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Huff, nei... det syntes jeg var dårlig gjort =/ Tenker bare på hva det gjør med selvtillitten.. også i tenårene,.. ikke det man trenger å høre... leit..... håper det går bra med deg, og at du klarer og overhøre på en måte det hun sier... sikkert ikke lett, men vær stolt over deg selv du ;o) sikker på at du er ei flott jente....
conney skal ha nr 2:) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 min mor har sagt det samme til meg,, jeg har sendt henne et bilde av min mage som er kommet ganske tidlig..jeg er 12 uker å fått en bulk på magen.. Jeg veier 58 kg er 1.58 cm høy, er ikke feit...helt normal er jeg, men min mor sa" tror nok det der er bare fett du har på magen, det er litt tidlig å få mage" Jævla kjærring tenkte jeg....skjønner ikke at hun av alle mennesker kan si noe sånt, med tanke på at hun selv har veid 190 kg å måtte operere magesekken fordi hun var så feit.... halloo sier bare jeg.. så nå gidder ikke jeg sende mer bilder til henne Jeg ble lei meg, men det er fordi jeg er veldig sårbar etter jeg ble gravid..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg også har en mamma som alltid har kommentert slike ting, så jeg er veldig spent på hvilken kommenta jeg får når hun ser meg første gang med litt mage.. Men, jeg er fornøyd med meg selv og det er det viktigste! For jeg er faktisk ikke tjukk, det er bare hun som er veldig tynn.. Så vær fornøyd med dere selv jenter, og lær av mødrene deres feil!
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei hei.. NEI, du e IKKE hårsår.. Veit akkurat ka du snakk om.. Når eg va 3 mnd på vei va det en som sa til meg; E du sååååå stor no ! Ja da kommer du til å bi KJÆÆMPESTOR ..... Vart jo så lei meg,unødvendig med sånne kommentara ,når man føl seg kjempestolt.. Du må berre tenk som meg at folk e misunnelig :):)
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Mamman min eller ikke jeg hadde bett ho rykke og reise en varmere plass viss du skjønner!
Lindus og juni-jenta Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Du er IKKE hårsår i det hele tatt. Jeg er en person som kan være ganske skarp i replikken og har sagt klart fra til alle velmenende kollegaer om at jeg ikke vil at de skal kommentere hvordan jeg ser ut HVER gang de ser meg. Det er da ikke normalt for vanlige mennesker å gå å nistirre på kroppene til hverandre og å høylydt si "nei nå synes jeg du har blitt stor!" Jeg blir sur hvis noen kommer og tar på magen min. Det er min kropp og ikke offentlig eiendom så for pokker slutt å pell!! Huff, dette ble visst en liten utblåsning men skitt au. Jeg mener nå man har rett til å sette grenser for hva man vil finne seg i vanligvis og ihvertfall når man er gravid og ekstra sårbar for kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå