Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 ...meg nedentil stort sett hele tiden. selv om jeg dusjer 2 ganger daglig. og er slimete der nede, sånn blankt slim...ala slikt som det er etter sex.... unnskyld detaljene Og har mere og vondere kynnere...og...nedpress....og "kniv"stikking i underlivet....og....ubehag/vondt nede i korsryggen/bekkenet... Noen som tror fødselen kan være ganske nær? Er 2.gangfødende og har 10 dager igjen til terminen, og hodet står godt plantet langt nede.. sist fødte jeg 9 dager før... Hva tror dere folkens? jeg håper jo men er det noen som har opplevd lignende over flere dager??
mamma til yalisa Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Har ikke luktesans om dagen jeg he he. Tett i nesa. Men resten hørtes ganske kjent ut. Håper det er noe på gang. Jeg har skikkelig trang til å presse nå (som at må på do i ett), så håper hun beveger seg nedover i kanalen he he. Fødte sist 14 dager før, og har derfor trodd at jeg ville det denne gangen også. Og det er i dag :-) Håpe Håpe
Diva Muffin Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Det kan hende du produserer litt ekstra utflod fordi du dusjer for ofte og ødelegger den naturlige bakteriefloraen.. Og at det er det som lukter.
ragge Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 hei.. nesten så jeg skulle skrevet innlegget ditt selv.. her er d likens. d lukter sæd av meg, knivstikking,nedpress,vondt i mage å rygg. er 38-4 å håper jeg ikke går sånn lenge for da klikker jeg.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Høres ut som om du lekker fostervann... Det lukter jo litt som sæd...! Samtidig har du jo vonde kynnere osv.. Ville tatt meg en tur til føden jeg! I hvertfall ringt! Lykke til =))
ragge Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 jeg har luktet sæd lenge men d er ikke vått i bind eller truse. må i så fall være en dråpe eller to. må vel ikke kontakte føden da???
*Joa* Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Har også hørt at det lukter sæd når man lekker fostervann. Og det skal visst ikke være så bra i lengden. Ring vertfall til føden for å høre hva de sier:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Jeg dusjer ikke oftere enn normalt nå, men har merket tendenser til økt utflod den siste tida. Er i uke 34... Og det lukter ikke alltid like godt nei... Så det er vel noe som hører med til graviditeten tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå