martine68 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hvordan går det med deg? Har du fått noen avklaring på den svake testen din? Har du mere symptomer som peker i riktig retning? Følger spent med deg vet du. Krysser fingrene for deg.
mamamimmi Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei Martine68! Takk for tankene..det varmer. Takk for kryssede fingrer. Tok enda en test idag, densamme som igår: svak men tydelig strek. Har höyere temp enn vanlig. Denne syklus har vaert rar. Pleier å få superömme pupper after EL og frem til noen dag/er för mens. Denne gang har jeg ikke fölt noe i det hele tatt, först idag ömmer de og sprenger..2 dager för IKM. Men jeg har også som mensmurringer..mensvondt,.så jeg vet ikke hva som kommer. Vid min förste graviditet hadde jeg aldrig mensmurringer eller smerte. Så jeg tenker att noe negativt er på gang..Föler meg sliten idag. Å så deilig med sengen nå... Håper et går bra med deg? En riktig god helg! Klem
skifer Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 OIOIOIIII høres helt likt ut som meg jo.. Jeg sier ikke mer Bortsett fra lykke til!!!!
martine68 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Godt å høre fra deg. Dette er jo rene trilleren. Alt som er anneledes enn vanlig er jo bra. Høy temp er jo et veldig bra tegn. Følger spent med deg videre. Godt å ha noe å tenke på mens jeg selv teller dager til ikm. Blir sprø av å studere FF-chartene mine etter avvik som kan tolkes positivt. Fortsetter å krysse fingrene for deg. klem fra
mamamimmi Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Hei igjen, Kjöpte en grav.test på apoteket idag, Clearblue. Den er også positiv...jeg har IKM söndag eller mandag. Tempen fortsatt höy. Akkurat nå er jeg alltså gravid, men har så vanskelig å tro på at det skal gå bra. Dere får gjerne krysse fingrene for meg! Og Takk for all stötte! Klemmer
martine68 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 Du stor verden her blir det jo et rush nå. Så flott da mamamimmi. Skal se testen bare blir sterkere og sterkere fram mot ikm. Glemte å si GRATULERER. stor klem fra
evigoptimist Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 )))))))))))))) Grataulasjonsklem (((((((((((((((((( Såå bra!! Gratulerer så mye med positiv test!!! Dette ser ut til å bli en veldig bra helg! Først Skifer - og så du!! Jeg tester imorgen, eller mandag morgen... spennende - vil så veldig gjerne følge etter dere!!!! Lykke til mammamimmi!!!!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har=))
gull-ønske Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer og lykke til mammamimmi! Jeg er med å krysser fingrene for deg. Dette er jo fantastisk! Gratulasjons-klem fra
wimbom Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Næmmen, helledussen da, damen!!!;o) (går unna her inne i dag......!) Gratulerer så mye! Dette skal gå bra!;o) Klem fra
optimist.. Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer såå masse,mamamimmi:)) Dette var jo fantastiske nyheter:)) Lykke til videre i svangerskapet:)) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå