Gå til innhold

Hvor mye for en ett år gammel Mistral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvor mye ville dere gitt for en ett år gammel Teutonia Mistral vogn? Rita Holm selger de nye (men samme modell) for kr 4200,-

Den er fin i stoffet, men det er noen skrammer på den ene siden av understellet. Den ser ny ut bortsett fra understellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å selge min mistral06 med softbag, stelleveske og ekstra regntrekk for 4500. Er det mye? Eller??

Skrevet

Hei, hvis jeg regner Rita Holm sine priser så er nypris på vogna m softbag kr 5200,- Stelleveske + regntrekk er 950,- Totalt 6150,-. Dvs at du bare gir 27 % avslag. Tror ikke jeg ville gitt mer enn 4200,- ihvertfall.

Jeg ga 2750,- for en ett år gammel Mistral. Nypris er 4200,- Dvs at jeg fikk 35% avslag i forhold til nypris. Men det var noen skrammer på den. Hadde jeg visst det, ville jeg prutet mere, kjøpte vogna usett og ble litt skuffet når jeg så merkene.

Skrevet

Er ikke halv pris standard? I alle fall hvis den har noen skrammer.

Skrevet

Det er derfor jeg spør. Føler meg litt lurt siden den hadde noen skrammer. Hadde jeg visst det ville jeg prutet på prisen!

Skrevet

Jeg har egentlig lite peiling på bruktmarkedet når det gjelder vogner. Men har solgt noen andre ting på finn og har som regel tatt halve prisen eller litt under. Men det er vel kanskje for sent for deg hvis du allerede har betalt? Litt synd det der....

Skrevet

I fjor solgte jeg en 7 mnd gammel mistral med liggeforlenger, softbag, regntrekk , myggnett og vindtrekk for 4000. Var fremdeles garanti på den. Så jeg ville nok prøvd med på 3500 kr, ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...