Gå til innhold

Luni og go'gutten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

 

du begynner vel å lure på om jeg har glemt deg, men det har jeg ikke altså! =) Jeg hadde kjøpt en liten gave til Ørjan, men var liksom ikke helt fornøyd....så nå har jeg handlet litt til.... =)

 

Så et spm angående deg, Luni.....mørkebrunt eller svart??

 

Ønsker dere en riktig god helg!

 

Klem fra den hemmelige og litt treige dib-venninnen din =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo hallo =)

 

Har ikke hatt tilgang til nett siden fredag så nå var det godt å komme innpå igjen.

 

Oida, må ikke shoppe og styre for masse da, jeg er kjempeglad for et koselig kort også jeg =) Men skal jeg si en farge så må det bli.. mørkebrun tror jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...joda, jeg må styre litt! Må jo gjøre litt stas på dere, vet du =)

 

Mørkebrunt skal bli! Pakken sendes på mandag, så da har du den på tirsdag eller i værste fall onsdag.

 

Fortsatt god helg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende =) Jeg elsker overraskelser =)

 

Har du noen fler hint til meg da? *bittelittnysgjerrig*.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg kan jo avsløre at jeg er en av de som har byttet nick i løpet av min tid her inne.....

 

....hihi....og det er det ikke mange andre som har gjort... ;)

 

Nei, nå var jeg litt slem. Det er jo noen dager til pakken kommer ennå, så jeg kan gi deg ett hint - jeg bor på Østlandet. =)

 

Over til noe helt annet....drikker du kaffe? Og har du f.ex presskanne? Eller liker du kaffetrakter bedre? Jeg er en svoren tilhenger av caffe latte med hasselnøtt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har byttet nick.. Den første jeg kommer på er Ingunn24 eller noe, hun prøvde å bytte men byttet tilbake igjen tror jeg.. Så er det Patrick et-eller-annet, der er nicket blitt "rettet" litt på.. Men har du "rettet" på det eller byttet nick helt?

 

Jeg har ikke vært kjempeaktiv her inne så dette var vanskelig.. Kanskje jeg må titte litt på profiler ;)

 

Jeg drikker kaffe ja, deilig nytraktet svart kaffe =) Har ikke vært overbegeistret for de variantene jeg har smakt (som kanskje er en eller to.. En av dem het kaffe mocca eller noe sånt..), og jeg er så glad i svart kaffe at jeg ikke har hatt behov =) Ei på symøtet mitt har presskanne, og det er faktisk ikke verst. Må du ha kaffe hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det må jeg ikke, men det blir gjerne en kopp eller to likevel. I disse dager må det gå litt fort, så det blir mest koffeinfri pulverkaffe. Hovedsaken er vel at jeg får i meg noe varmt *fryyyyse* =)

Jeg har både kaffemaskin og presskanne, men ettersom mannen min ikke drikker kaffe blir det ikke at jeg bruker noen av de til daglig...

 

Mmmm....jeg byttet nick.... =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig :o)

Og med 0 kalorier, 0 sukker og 0 fett så kan man kose seg med god samvittighet oxo.. ;o) Ihvertfall med den svarte min da.

 

Er det kaldt rundt husveggen hos deg da? Her har det vært opptil -28 noen dager, i dag var det "varmt" med -12..

 

Var på kontroll i dag, veslegutten har blitt stoooor jo.. De siste 3 gangene vi har vært på kontroll har han ligget i 7 kg-klassen, jeg regnet med at han hadde bikket 8 kg nå. Kanskje 8,2 eller 8,3. Men han veide 8660 g!!! Skal si at grøtspising drar på jah :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....vi bor i 6.etg i blokk, og har naboer som varmer for oss på nesten alle kanter. Det er nok bare kroppen min som ikke har termostat. =)

 

Herlig at barna vokser og trives! Jenta mi har lenge gapt etter grøtskjeen, men plutselig er det middagsmaten som gapes etter og vi bruker laaang tid på grøten. Nå tror jeg snart jeg skal prøve å gi henne litt brød og sånn... Er så artig å se hvordan det hele tiden forandrer seg.

 

Men du....nå har jeg et viktig ærend på posten ;)

Vi snakkes siden =)

 

åh....der var musa på vei ned mot lagre-knappen uten at anonym-boksen var huket av.....gisp! Krisen heldigvis avverget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg glemte anonym-knappen et par ganger til Julibaby 06 som jeg var hemmelig venn for.. :o) Den ene gangen så jeg det ikke selv så hun ble advart av noen andre..hehe at det går an liksom.. ;oP

Hun tittet heldigvis ikke inn på innleggene (tror jeg da...), men jeg ble avslørt av smileys'ene mine - de er mange og lett gjenkjennelige visstnok ;o)

 

Jeg har tenkt masse på å begynne med brød, Ørjan er jo så interessert i alt jeg putter i munnen. Og vannglass er det jo så moro å drikke av da :o) Så jeg får innføre et måltid til snart tenker jeg, jeg har kjøpt inn en sånn hel smekke med armer til akkurat dette formålet :o)

 

Så spennende med pakke da :o) *gledeseg* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...