Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom i dag, uten forvarsel, på dagen 7 uker etter utskrapningen. Jeg skal på UL den 26, og hvis alt går etter planen overlever det eneste egget jeg har i frysern og jeg er ruger om ca 14-17 dager! thihi!

go'weekend, jenter!

klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXXXXXXX FINGRENE for at det er din tur nå snooopi !

Lykke til...C";)

Skrevet

Masse lykke til!

Jeg krysser også fingrene for deg.

Skrevet

Kødder du Snoopi?? er vi likt i løypa enda en gang? Jeg fikk åsså TR i dag! Ble så glad at jeg HYLA! Hihihi:-) Hilsen Mutya:-)

Skrevet

Hei Snooopi, så kjekt å se nyheter fra deg igjen!!

Håper egget ditt har klart seg bra - og at du får en god rugetid i begynnelsen av mars!

Jeg har termin i dag jeg da... og gleder meg veldig til å hilse på jenta vår!

Skrevet

Lykke til!

Klem fra

Skrevet

Nå Snoopi, satser vi på full klaff og at spiren fester seg GODT.

Lykke til:)

Skrevet

Lykke til!!!

Blir spennende å høre:-)

Skrevet

Så bra! Da er du i gang. Gullegget ditt venter i fryseren;-) Lykke til!

Selv venter jeg uttak i slutten av uka. veldig spennende..

Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper egget overlever!!

Måtte 2007 bli babyåret for alle slitere!!!

Lykke til, Snooopi! :o)))

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til Snooopi!

Håper det går bra denne gangen.

Klem

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg igjen Snoopi - håper dere kommer helt i mål denne gangen:-)

Selv har jeg uttak i morgen, så hvem vet - kanskje er 2007 vårt år?!!

Lykke til & klem

Skrevet

Takk, jenter! Det er deilig å være "med" igjen! Jeg er kjempespent på dette forsøket. Det er i naturlig syklus, jeg har kun ett "skudd".. Sist jeg var på klinikken snakket vi om at hvis jeg dannet et egg selv, ville de ta det ut og gjøre icsi på dette og. Hvis jeg ikke danner et egg selv vil de utsette fryseegget en syklus... Det er spennende, jeg kan få alt fra 0-2 egg tilbake! Har og tenkt litt på at jeg faktisk har testet positivt de 2 siste gangene og aldri tidligere, så hva er egentlig sjansen for at egget skal feste seg ordentlig nå? Jeg håper på det beste, selv om jeg frykter det værste. Synes jeg har prøvd det jeg skal nå, så når alt kommer til alt er jeg faktisk kjempepositiv til dette forsøket :o)

Lykke, lykke til, til dere fantastiske jenter!

klemmer fra

Gjest lille fiol
Skrevet

godt at du er positiv det er det beste !! ønsker deg alt godt og jeg tror sjansen for at det fester seg er mye større siden du har vært gravid for så kort tid siden. jeg vet ikke om du husker nicket mitt men jeg husker deg fra i fjor vår. har ligget litt lavt i terrenget her inne i det siste, men nå er jeg på rd 7 og selvfølgelig veeldig spent. lykke lykke til, klem.

Skrevet

Jeg ønsker deg all lykke og det er fantastisk at du er igang igjen!!!! Venter selv på mensen, og håper på å starte snart!!!!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...