Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er det flere som opplever å være hoven og sår i underlivet? (Uke 34) Sårheten gjør at jeg klør så jævlig. Hva kan det være? Er det noe å smøre med som jeg kan kjøpe?
FrkVissVass Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 kanskje du har fått soppinfeksjon? det gir kløe og hevelse. veldig vanlig hos gravide, og ike noe farlig. kjøp deg reseptfri canesten på apoteket, det skal gi umiddelbar virkning. Hadde det forrige gang jeg ble gravid, det var ett mareritt.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Det er helt vanlig på slutten av svangerskapet å bli hoven (og derfor også sår) i udnerlivet. Grunnen er en kombinasjon av at blodårene dine utvider seg under svangerskapet og at hodet til babyen presser seg nedover. Dette vil gi seg igjen etter at babyen er født...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Hei. Det var godt å se at flere har dette problemet. Selv er jeg i uke 33 og har de siste dagene hovnet opp voldsomt nedentil, men har ingen kløe.. foreløpig. Det kan være litt trøblete å tørke seg etter jeg har vært på do. Tror, som skrevt over, at dette kan ha en sammenheng med blodårer og en slags forberedelse til det som venter oss. Vi får bare leve med det den lille tiden som er igjen.. lite man får gjort
FrkVissVass Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 ja heldigvis er vi alle på dette forumet snart ferdige, yiha!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Takker for rask respons. Skal dra på apoteket i morgen, og høre om jeg bør prøve et soppmiddel. Ellers får jeg bare overleve med den hovne musa mi litt til :-).
shayan_jente_04.04. Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Fy ja, kjenner meg igjen der, er selv veldig hoven og "ekkel" der nede....ikke noe kløe hos meg, men ikke noe deilig med hoven underliv....
lillelarven Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 fint og høre at det er flere med samme problem, har gått en stund med det . trodde det hva soppinfeksj men nei , så i dag måtte jeg ringe jordmor , hun sa det hva helt normalt , jeg måtte bruke bomullstruser ,ikke truseinnlegg vaske med olje , og naken på natta . så får prøve det da .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå