Gå til innhold

Har så lyst å være kjempe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinna...

Har så lyst å kjefte og smelle til sambo...

Og kanskje banke litt vett inn i skallen hans...

Ååå er så forbannet på han...Han er så utakknemlig...

aaaaaaaaarg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa,

hva har skjedd? Har dere krangla? Eller skjønner han bare ingen ting?=(

*trøsteklemme*

Skrevet

Nei det jo ikke noe spes... Bortestt fra at han er en stor dust....=o(

Fortalte han om drømmen min... Ikke noe respons...tror jeg fortalte det i går... er ikke sikker...

Nei, han skjønner ingenting og tenker kun på seg selv..=o(

$&/%(/%&(/&)&$%"$#"$%$/&(%&)/?=(?(%/$$...manskiiit....

takk for klemmen... god du...=o)

Skrevet

Ga han ikke noe respons!!?? Dumme mannen=( Da skjønner jeg at du er lei deg! Lurer på om det er sånn at de ikke skjønner noen ting, eller om de later som de er så store idioter. Uff, du får tenke hvor heldig han er for at du faktisk vil ha barn med han, når han egentlig ikke fortjener det når han er sånn.

Registrerte han at du har ryddet da? Ble inspirert av deg, så nå har jeg satt i gang klesvaska og bretta tøyet til sambo. Han er ute med jobben som vanlig=( Ser han sjelden i helgene. Bare jobben som er viktig, og en jente der som liksom er sjefen hans... nei uff, ikke noen negative tanker fra meg nå. Skal jeg leve med han, må jeg leve med det.

Kan de ikke bare være hjemme og smelle oss på tjukka=) Vi har ikke helt flaks med mennene våres på den fronten.

Skrevet

Nei, vi har ikke det...

Lurer også på om de bare later som...Nei, vet du hva... Han sa at han hadde en følelse...??? hva er det...? er sååååååååå sinna på han... og her bare later jeg som om jeg er blid og han tror som alltid at ting er i orden...Grrrrr....

Nei, uff...Jo da, han spurte om jeg hadde vasket gulvet også...??????...Hallooooooo??? Er det noen hjemme?? Er faktisk sjuk ennå...Finne grenser for hva jeg orker om gangen da...uff...

har så lyst å krangle skikkelig for da vet jeg at ting kommer ut og da er jeg ferdig... For da...hehehe...

Herregud for en samboer du har... prioriterer jobben i helgene??Tror du skal ta en alvors prat der altså...Her må sambo si i fra goooooood tid hvis han skal noe med jobben...Det har han alltid måtte.... Tilfelle jeg har planlagt noe...hehehe...

Nei, skal se på tv og kose meg med good mat... Prekas senere...=o)

klemmer til deg snuppa...=o)

Skrevet

Han sa han bare hadde en følelse?? hæ?? Du burde nesten få det ut, så du slipper å late som at alt er fint. Så frekt at han spurte om du hadde vasket gulvet og. Finnes grenser ja. Han burde vært kjempeglad for alt det du har gjort. Håper dere får snakket ordentlig ut da.

Ganske lei a at han prioriterer jobben i helgene ja. Men er bedre nå. Før var det både lørdag og søndag, nå har han forstått meg og gått over til bare en dag. Så gjør han noe koselig for meg den andre dagen. Han skal ta meg med ut på restaurant i morgen. Han har planlagt sted og mat, jeg får ikke vite hvor og hva. Så det er jo veldig søtt da. Håper alltid at han skal fri når han finner på sånne ting, men han gjør det aldri, hehe.

Du får kose deg masse i kveld, så prekas vi senere ja=)

Klemmer tilbake=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...