Gå til innhold

Bergentreff

Bergene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Vi som var på forrige treff avtalte og møtes igjen torsdag 22 feb kl 18.00 på zupperia. Er det fortsatt aktuelt for alle eller?

Det var noen her inne som foreslo å møtes en fradag i stedet, men flere av oss som var på sist treff syntes at fredag var en litt dum dag. Så hva sier dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer eg, så sant det ikke kommer noe i veien:)

Hadde det veldig hyggelig sist og vil gjerne oppleve det igjen ja:)

Skrevet

jeg er med!! :) va kjempe kos sist gang... flere må melde seg på da! var kjempe kjekt sist gang.

Skrevet

vi får se om jeg kan komme.

jeg blir jo bare dårligere og dårligere, mens legene bare bryr seg om blodprøvene.

så vi får se.

så jeg vet fortsatt ikke når babyen min kommer...

MEN JEG VIL!

Skrevet

Heisann :) Skulle ønske jeg kunne vært med denne uken, men det har seg sånn at det ikke passer nå heller:) Skal til Berlin en uke:) men jeg håper jeg er invitert senere, selv om jeg ikke har hatt mulighet til å bli kjent med dere på de andre treffene :)

klem

Skrevet

hei, ser ut til at jeg kan være med likevel. hurra!! gleder meg

Skrevet

Hurra, denne gangen kan eg og være med :)

Skrevet

så bra : ) kjekt å bli kjent med enda flere.

Skrevet

skal vi møtes ved den blå stein denne gangen også eller?

Skrevet

Ja nå skrev jeg at vi møtes ved den blå stein inne på bim treff siden. Så er det greit at vi gjør det da eller? I tilfelle noen ikke vet veien.

Skrevet

jeg syntes ihvertfall det er veldig greit. for ikke søren om jeg husker veien til zupperia.

Skrevet

babylund kommer også, så da er vi 7 stk. Ja hvis bobleplast kan komme da :).

Skrevet

så flott da.

Skrevet

Heisann FruLykkelig og alle andre...

Jeg ville såååå gjerne bli med dere sist da dere hadde treff, men min mann var til sjøss...men nå er han hjemme og jeg vil hive meg med, men har ikke peil på hvor zupperia er...er tilflyttende trønder og ikke helt lokalkjent ennå... Kan vi ikke møtes et sted samlet på torsdag å gå samlet???

MVH en spent

Skrevet

hei, ja vi skal møtes ved den blå steinen. kjekt at du blir med. vet du hvor den blå steinen er forresten?

Skrevet

Heisann...

Takk for svar... ja jeg vet hvor den blå steinen, klokken 18 sant? Hvor parkerer dere bilen dere som kjører???

Skrevet

kl 18 ja. jeg kommer sikkert til å parkere i bygarasjen. syntes det er enklest.

Skrevet

Åååååeh...kan ikke bli med i morgen eg, skal på middag hos svigers:(

Ikke at det ikke blir kos så klart, men ville jo så gjerne være med denne gangen også. Jaja...kommer jo flere torsdager;)

Dere må kose dere masse...og spis litt for meg også;)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke være med! Er i oslo for lege besøk. De fant desverre ikke noe hjertelyd når jeg var der mandag, men skal på større/grundigere undersøkelse på fredag..:) Alt håp er ikke borte:D

Men jeg håper dere får det like hyggelig i morgen som vi hadde det forrige treff:)

Skrevet

Så trist og høre!!! Krysser fingrene for at alt håp ikke er ute!!!

Skrevet

det var da så inn i helsike dårlig gjort, bekkenet mitt er virkelig ikke med meg i dag. så jeg tviler på at jeg klarer kjøreturen ned til byn i dag. (har en time å kjøre hver vei) men om det kommer seg i løpet av dagen så kommer jeg. åååå... er sint på bekkenet mitt i dag. dere må ihvertfall kose dere masse.

Skrevet

Liinda md sep spire:

Huff så fælt, håper alt er bra likevel ja. Er jo ikke alltid man finner hjertelyden tidlig i sv =)

Skrevet

Den er grei bobobaby. Får håpe det kommer seg =)

Skrevet

Noen som parkerer i klostergarasjen?

eller er det best å parkere på bystasjonen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...