Elise29 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 28. april 2008 Hei igjen Så kjedelig at huset ikke var som det skulle, men får håpe det blir ordnet skikkelig nå, så det ikke dukker opp mer senere.... Må/måtte dere bo lenge på hotell?? Får håpe dere er kommet i hus igjen nå Vi er fremdeles på tegnestadiet ja... Det går så treigt, men er ikke så lett å gjøre alt alene. Sambo bare jobber og jobber og har ikke tid til så mye annet og har sagt at husprosjektet er mitt prosjekt. Så vi får se. Hadde tenkt å se litt mer på det idag og kanskje tegne litt til. Har en venninne som også skal bygge og de er omtrent klare med tegningene. Hadde vært gøy å slå de og begynt å bygge før de...hehe. Men det spørs om det går. Tviler sterkt egentlig. Jeg sluttet å gå til akupunktur for 2-3 mnd siden. Da var energien så bra at det egentlig ikke var noen vits i å fortsette så lenge vi ikke skulle prøve. Tenkte å begynne igjen når vi tar opp igjen prøvingen. Nevnte det for sambo i helgen, men har virket ikke særlig klar. Har enda ikke fått noen forklaring på hvorfor, men jeg tror kanskje han har fått kalde føtter. Han har jo egentlig alltid sagt at han ikke har lyst på unger, men hvorfor har vi prøvd så lenge hvis han ikke har lyst på?? Er jo ikke akkurat noe jeg har tvunget han til.... Tror kanskje det kan ha noe å gjøre med at jeg har lagt mye på med siste 1 1/2 året. Mulig han er redd for at jeg skal være sånn resten av livet...hehe. Men jeg jobber med saken Jeg får vel bare ha tålmodighet... Håper alt er bra med dere og at du nyter permisjonen Går det bra med ammingen og sovingen? Min søster sin lille gutt sover veldig lite og spiser veldig mye. Begynner visst å gå seg litt til nå, men han er visst fremdeles mye våken, både dag og natt. Det må være slitsomt.... Ha en strålende dag! Mange klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8261263-nette2-ny-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-137591233
Nette2 Skrevet 22. mai 2008 #77 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei på deg vennen, Synes det har gått lang tid nå, vil jo gjerne høre hvordan det går med deg. Noe nytt på prøvefronten eller husfronten? Her går alt veldig bra, lille Adrian sover stort sett hele natten, våkner en gang og spiser, og er veldig blid og god. Vi koser oss masse. Han er en sulten gutt, men den ammeeffekten er bare tull, går ikke ned noe med mindre jeg slanker meg. Har igjen 15 kg fra før jeg ble gravid... grusomt fet... Ellers kommer huset seg sakte men sikkert, blir utrolig fint, men tar laaang tid.... Dagene går med til trilling, kafe osv, har tett program hver dag, men det er jo veldig koselige ting da. Jeg er veldig spent på å høre om hvordan det går med deg og om samboer har forandret mening... stoooor kos vennen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8261263-nette2-ny-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-137816759
Elise29 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #78 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei på deg vennen. Så kjekt å høre at dere koser dere. Høres ut som en helt perfekt baby spør du meg Det må være deilig at han sover så godt om natten. Det er ingen forandring her i gården. Ingen husplaner og ingen babyplaner. Fortalte vel at det gikk dårlig med oss i vinter en gang, men det kom seg og jeg trodde alt var greit igjen nå, men dengang ei. Tok baby-spørsmålet opp igjen med han i helgen og han sa fremdeles at han ikke visste om han ville. Jeg spurte hva vi egentlig ventet på og da sa han at han ikke lenger visste hva han ville med livet... Jeg ble helt kald innvendig. Var jo det jeg fryktet mest, men som jeg også hadde slått litt ifra meg fordi jeg har spurt så mange ganger og ikke fått noe svar. Han har hatt utallige sjanser til å si det tidligere. Jeg visste ikke hva jeg skulle si og vi snakket ikke så mye mer om det... Nå går jeg i et vakum og tenker på alt som skal skje dersom dette er slutten. Hus, tomt og ferieleilighet som må selges, flytting og det å være alene og begynne helt på nytt igjen. Blir helt dårlig av å tenke på det, men må på en måte prøve å forberede meg litt på at sannsynligheten for at det skjer er veldig stor. Vi må jo snakke ut om dette engang, men jeg klarer ikke ta det opp med han. Er så redd for det endelige utfallet. Huff...nei jeg er ganske deppa for tiden. Du er så heldig som har en mann og en baby og alt du ønsker deg. Jeg trodde jeg også hadde alt og også snart en baby. Helt utrolig hvor fort det kan snu. Du må kose deg masse med lille Adrian og nyte livet. Ikke ta noe for gitt, men det gjør du nok ikke heller Vi snakkes snart igjen. Er nå innom i ny og ne. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8261263-nette2-ny-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-137966036
Nette2 Skrevet 5. oktober 2008 #79 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei vennen, Lenge siden jeg har vært her nå, beklager det masse. Forrige melding du sendte var ikke så oppløftende lesning, hvordan er situasjonen nå? Venter med å skrive en lang mail om hvordan jeg har det før jeg ser om jeg får tak i deg, men vi har det flott altså, Adrian vokser og utvikler seg. Stooooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8261263-nette2-ny-skravletr%C3%A5d/page/4/#findComment-138841752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå