Gå til innhold

Nette2 (ny "skravletråd")

Elise29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg gravide vennen:-)

Hvordan går det med søvnen? Min har vært alt fra å sove mange timer i strekk til der hvor jeg er nå med enten å sovne fort, for så å våkne og gå på do, for så å ligge våken i timesvis, ELLER, ligge våken i mange timer for så å sovne og sove gjennom hele natten. Er visst vanlig at nettene blir sånn, visstnok en mekanisme fra kroppen for å venne en til våkennetter.

Jeg skjønner godt at det er irriterende å måtte si det på jobben, men i det lange løp er det jo lille babyen som teller, det skrives jo mye om at nattevakter er en stor påkjenning på kroppen så jeg synes det er super bra at du får dagvakter med en gang!

Bekkenløsningen er ganske vond, har problemer med å gå og trener meg sakte opp igjen med staver pluss en god dose akkupunktur da. Har selvfølgelig fått tilbake betennelsen i håndet, i tillegg til betennelsen i armen og en del annet små-snacks så det begynner virkelig å merkes at det er nærmer seg slutten. Har 98 dager igjen til termin idag..... går over i 3. tri om under to uker så det skrider fremover selvom det fremdeles føles uendelig lenge ut til januar, det er jo tross alt etter jul og et nytt år, er absolutt ikke i julestemning på lenge for å si det sånn.

Idag skal vi ut og kjøpe vogn!!! Det er litt stort for det er det første vi kjøper til babyen, har ikke kjøpt så mye som en sokk før. Føler at klær er for tidlig, utstyr i og for seg og, men det viser seg jo at det å kjøpe vogn er omtrent som å kjøpe bil, den skal komponeres, samt at den har like lang leveringstid som en bil... denne har minimum 8 uker, dvs at vi får den ikke før i desember, kan ikke vente lenger da for å si det sånn. Gleder meg, den er suuuuper fin!

Jeg fikk beskjed om å slutte med Progesta når jeg ble gravid fordi kroppen selv produserer de hormonene den bidrar med når man er gravid. Jeg vet ikke hvordan det er i forhold til at du har hatt de kurene osv, jeg ville kanskje ringt produsenten og hørt, evt en homeøpat etc?

stoor stoor kos til deg vennen, hvordan er formen nå?

Hei hei :)

Sluttet å smøre meg med en gang. Er glad jeg allerede hadde trappet ned til en gang om dagen etter jeg fant det ut.

Formen er fin og jeg merker egentlig ganske lite til at jeg er gravid. Kunne egentlig ønske at jeg kjente litt mer symptomer, men søsteren min har det på samme måte, så da ligger det vel i familien ;)

Var kjempetrøtt i går etter å ha stått opp 06.30, så jeg la meg før kl 22. Var oppe på do kanskje 4-5 ganger i natt før jeg sto opp kl 8.00. Var egentlig ganske fornøyd med å ha sovet såpass lenge. Har sovet ganske godt nå de siste nettene. Kan ihvertfall ikke klage :)

Så gøy det må være å kjøpe vogn!! Jeg gleder meg som en gal til å begynne å handle, men skal vente leeenge enda.

Hvilken vogn kjøpte dere?

Kjedelig at du skulle få bekkenløsning da. Var det den raske gåturen som utløste det? Eller ville du fått det uansett?

Det høres fryktelig vondt ut...

Jeg er kjempeglad for at jeg slipper nattevakter fremover. I tillegg til at det er større risiko for abort, så ville det nok vært ekstra slitsomt nå når jeg er så trøtt om kvelden. Legger meg jo på samme tid som jeg ville begynt på jobb. Skulle egentlig hatt 3 nattevakter nå i helgen, så det var deilig å slippe. Har fått fritak i 3 mnd fremover i første omgang.

Ha en strålende dag og vær snill med deg selv :))

Kos & klem

Hei på deg vennen,

For min del hadde ikke jeg noen symptomer de første 1 og en halv ukene. Plutselig ble jeg super kvalm og puppene ble så ømme at jeg vet ikke hva, dette gikk heldigvis ganske over. Deilig å være i god form da:-)

Helt riktig at det var den raske turen som utløste bekkenløsning, nå går jeg kun med staver, sakte og kort. Kan ikke engang kjøre bil...

Vi kjøpte en vogn som heter Bugaboo Cameleon, super fin:-)

Supert at du slipper nattevakter!!!

Imorgen skal jeg til legen igjen for kontroll. Sykmeldingen min går ut fredag, men jeg regner med at den blir forlenget, om ikke 100% så gradert.

Og ellers?

stor klem

Hei på deg :)

Er i grunn ikke så mye nytt å fortelle... Har sovet i nesten 12 timer i natt! Fikk nesten sjokk når jeg så på klokken når jeg våknet. Var digg da :)

I dag regner det for første gang på lenge. Jeg har en skikkelig slapp innedag, men må vel snart komme meg i dusjen og på butikken og kjøpe noe til middag.

Deilig at det snart er helg igjen (selv om jeg skal jobbe på lørdag). Sambo er på noe jobbgreier både fredag kveld og lørdag, så da tok jeg like godt en vakt ene dagen :)

Ha en kjempefin helg!

Hvordan gikk det hos legen? Ble du fortsatt 100% sykemeldt?

Klemmer fra meg

Annonse

Hei på deg vennen,

Så bra at du tar det med ro, det blir sikkert flere 12 timers soveøkter;-) Jeg hadde en lang periode hvor jeg sov omtrent 10-12 timer hver natt samt at jeg måtte sove 1-3 timer på ettermiddagen, til og med i sommerferien når jeg ikke hadde gjort noe anstrengende tidlig på dagen. Jeg tror jeg hadde det på samme måten som barn har hvis de ikke får en hvil midt på dagen, jeg ble overtrett til kvelden, slet med søvnet osv. Rytmen var å sove på ettermiddagen, veldig deilig da:-) Graviditet er litt unntakstilstand synes jeg, å sove på ettermiddagen uten å få dårlig samvittighet er jo bare helt herlig, pluss at omgivelsene respekterer det på en annen måte!!

Jeg var hos legen onsdag og ble 80% sykmeldt etter mitt ønske. Jeg har jo jobbet litt hele veien så det var tull å ha 100%, har funnet en god balanse nå i forhold til arbeidsgiver etc. Jeg har en kompetanse som ingen andre har, så det var liksom ikke bare å hoppe av heller. Nå er jeg veldig fornøyd, jeg har god samvittighet overfor arbeidsgiver fordi jeg leverer resultater, samtidig som at jeg får slappet av som jeg trenger. Jeg jobber litt hjemmefra, og er litt ute hos kunder, da i taxi siden bekkenløsingen har gjort sånn at jeg ikke kan gå eller kjøre bil...

Jeg har slitt med dundrende hodepine i nesten en uke, det er nok både en sammenheng med BL, samtidig som at det er stressbetont. Jeg har nok holdt et litt høyere tempo enn jeg burde, godt det er helt og ro nå:-)

Lykke til på jobb i helgen da, og kos deg masse med bittelille i magen. Her har det blitt til en kjempe på 33 cm og ca 1 kg som sparker og koser seg(håper jeg;-)) Idag er det 3 måneder på dagen til termin!!!!

kos kos vennen

Hei hei :))

Er så koselig når du skriver hvor stor bebisen er blitt :) Det er rart å tenke på egentlig... Hvis jeg har en spire i meg nå, så tror jeg den er mellom 0,5 og 1 cm...hehe. Det er lite!!

Men jeg sier "hvis". Begynte nemlig å få brun utflod for 4 dager siden. Fikk helt panikk da og ringte Volvat for å få komme på UL. Det fikk jeg derimot ikke. De hadde flere ukers ventetid fikk jeg beskjed om (og jeg som trodde du kunne få time på dagen på Volvat). Leste litt på nettet og fant ut at det uansett ikke var så mye å gjøre, så jeg fant ut at jeg skulle vente til over helgen og se. Økte litt på i går og i morges, men for øyeblikket er det ganske lite igjen. Snakket med fastlegen i dag, som ba meg ta kontakt med gyn. Fikk heldigvis time hos gyn om 8 dager. Hun mente det ikke var vits i komme før fordi det var for tidlig til å kunne se noe på UL.

Så jeg får vel bare vente og ta en dag av gangen...

Har ringt på jobben og sagt at jeg ikke kommer denne uken. Har lest at man skal ta det helt med ro. så jeg gjør fint lite om dagene.

Måtte ut og handle litt i dag og på dyrebutikk for å kjøpe kattemat, så da endte jeg opp med å trøsteshoppe litt. Fant en jakke på Bik Bok som var veldig fin, så den bare MÅTTE jeg ha...hehe.

Sikkert den femte jakken jeg har kjøpt iløpet av siste uken. Huff.

Det er bra at du har funnet en go løsning med jobben, så du ikke sliter deg helt ut. Er jo greit å kunne være tilgjengelig dersom de ikke ender opp med å gi deg for mange oppgaver :)

Skriver igjen når jeg vet mer hva som skjer med meg...

Ha det fint så lenge!

Klemmer fra meg

Å kjære vennen, jeg leste den andre tråden. Stakkars, stakkars deg, jeg føler masse med deg. Jeg så du skrev at du hadde mistanke om at du hadde mistet flere ganger. Jeg tror det er noe man kan gjøre mot det, uten at jeg klarer å si hva. Det er jo endel som har problemer med at det ikke fester seg skikkelig og får behandling.

Jeg føler masse med deg, godt at du har time hos gyn på tirsdag. Håper de gir deg skikkelige undersøkelser nå. Fortell at du har mistanke til flere ganger.

Uff, vennen, jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive annet enn at jeg er kjempe, kjempe lei meg og håper at du får rask og god oppfølging. Skriv til meg hvis du orker da, verdens største klem fra meg.

Hei hei. Det går faktisk bra med meg nå. Kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å snakke om det, så når jeg forteller det til venninnene mine som visste at jeg var gravid, så merker at det er litt slitsomt når de vil snakke om det... Men det er jo selvfølgelig bare godt ment.

Jeg har egentlig ikke lyst å tenke så mye på det.

Gleder meg nesten litt til å snakke med gyn på tirsdag, selv om jeg synes hun er litt vanskelig. Hun har en tendens til å avbryte når jeg snakker eller skal spørre om noe og jeg føler vel egentlig at hun ikke hører så godt etter. Jeg skal iallefall si at jeg ønsker noe som kan hjelpe for festefasen. Får jeg ikke det kommer jeg til å skifte gyn. Det har jeg bestemt meg for.

I dag blir det forhåpentligvis FEST. Hvis Brann vinner mot Ålesund skal det feires noe vanvittig her i by'n. Da må vi nesten ta oss en tur til sentrum tenker jeg. Blir sikkert ganske spesielt :)

Ha en kjempefin helg og takk for at du er så snill og grei med meg :))

Kos & klem

Hei vennen,

Hvordan har det gått hos gyn idag? Håper du fikk den oppfølgingen du trenger, skjønner godt at du bytter gyn hvis du ikke får det.

Hvordan går det med deg? Bare skriv det du føler for selvfølgelig.

Gratulerer med fotball-gullet forresten selvom det ikke ble den festen på lørdag var det jo moro for dere at det kom igår. Jeg kan godt forstå at det blir stor fest i Bergen når Brann vinner. Her blir det litt annerledes, når VIF vant serien for etpar år siden var det nok også stor fest, men man måtte oppsøke den for å delta, det var ikke sånn som det er i utlandet med masse tuting og flagg, ikke som jeg så hvertfall..... Jeg bor på andre siden av byen i forhold til Vålerenga så det er kanskje derfor.

Jeg har vært på akkupunktur idag, hodepinen er mildere så det er bra. Var litt på jobb etterpå.

På torsdag til søndag skal vi på spa i Sverige, vi gjør det hvert år, gleder meg masse. God mat, behandlinger og rolig sted med mulighet for å gå littegrann, selvom jeg kun kan gå noen få hundre meter.

Plutselig klarer ikke magen min å fordøye store måltider, det er akkurat som om det er fullt, så de siste dagene har jeg bare spist littegrann. Det er jo selvfølgelig supert, hilsen frk spiseforstyrrelse. Jeg ser for meg at NÅ kan jeg ta en Jenny Jensen, he he, husker du vi snakket om det?

Ta godt vare på deg selv da vennen, håper jeg hører fra deg snart.

Hahaha...jeg husker veldig godt at vi snakket om Jenny Jensen ja ;))

Skjønner godt hva du mener jeg. Er jo egentlig deilig når man merker at man ikke klarer å spise så mye, men det er jo litt annerledes når man er gravid. Da er det lov å spise litt ekstra :) Men klarer du ikke mer, så er det jo ikke noe å gjøre med det ;)

Hørtes kjempedigg ut med spa-tur. Det kunne jeg også gjerne tenkt meg Er det venninnetur da eller?

Det gikk faktisk ganske greit hos gyn i går. Alt så greit ut på UL, til tross for at jeg har hatt en del verking i magen etter SA'en + hodepine. I går hadde jeg veldig vondt i hodet og hadde det fremdeles når jeg våknet i dag. Er heldigvis litt bedre nå.

Fikk resept på Crinone og Albyl-E, slik som jeg ønsket, så da skal jeg ta det når/hvis jeg blir gravid igjen. Gyn hadde nå stor tro på at det ikke skulle bli noe problem å bli gravid igjen, men jeg skjønner nå ikke at hun kan være så sikker på det...

Skal ihvertfall ikke ta pergo denne mnd, men kanskje jeg tar en trippel kur igjen neste mnd.

Og det var forresten kjempegøy at Brann tok gull denne gangen!! Hadde ikke trodd jeg skulle bli så glad som jeg ble, men ble vel litt revet med av stemningen :) Var faktisk litt tyrkiske tilstander i sentrum da det ble klart at de hadde vunnet serien, med tuting og flagg etc. Men det må jo feires litt ekstra når det er 44 år siden sist :)))

Kos deg masse på spa i helgen da, så snakkes vi vel i neste uke. Du vet vel at det er en del behandlinger du bør unngå når du er gravid sant?? Det ser du nå.

Stor klem

Hei på deg,

Nå er jeg tilbake fra SPA, det var helt fantastisk! Jeg var der sammen med samboer, hans mamma og min mamma, veldig kos. Jeg tok 4 behandlinger, men bare manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling og body scrub. Samboeren min tok flere, massasjer osv. Skulle gjerne blitt lengre....

Hva er Crinone og Albyl-E?

Det er bra at du er såpass godt mot som du er, pass på å bearbeide det hvis du har behov da. Skjønner godt at du ikke vil ta pergo denne måneden, skal du likevel førsøke rundt EL?

Er du sykmeldt fra jobben nå?

Jeg håper at gyn har rett om at det ikke tar lang tid før du blir gravid igjen, jeg krysser hvertfall fingrene masse!!!!!

Skriv og fortell hvordan det går da vennen, tenker på deg

Stooor klem

• 2 uker senere...

Annonse

Hei vennen :))

Høres bare så herlig ut med spa! Og så i flere dager også :))

Er en stund siden jeg har vært her nå. Trengte en liten pause fra alle disse baby-greiene og tankene. Deilig med en liten pause faktisk.

Har begynt med akupunktur nå og hun sa at jeg hadde "low energy". Hun mente at det var derfor jeg mistet. At kroppen min ikke hadde nok energi til å holde på et foster. Nå jobber hun med å få opp energien, så jeg tør ikke bli gravid igjen før den er i orden. Det kan ta noen uker eller mnd, så foreløpig blir det ingen prøving.

Søsteren min gikk også til samme akupunktør, men det var for å få mensen tilbake etter p-pille slutt. Hun hadde også low energy, og hun er gravid i 5. mnd nå. Har virkelig troen på dette jeg :))

Begynte å jobbe igjen ca en uke etter SA'en. Var litt godt å komme i gang igjen.

Crinone er forresten progesteron-tilskudd og Albyl-E er blodfortynnende for å forebygge eventuell blodpropp i morkaken. Blodpropp i morkaken + progesteron-mangel er ofte årsaker til SA, så det er jo verdt er forsøk i tillegg til aku.

Går det bra med deg og magen da??

Nå er det jo faktisk ikke lenge igjen til det popper ut en liten knert ;))

Har dere bestemt navn?

Håper alt er bra med dere iallefall.

Ha en kjempefin helg da, så snakkes vi :)

Mange klemmer

Hei på deg vennen,

Skjønner godt at du tok deg en pause fra BIM. Jeg tar endel pauser selv merker jeg, det er mye rart her inne må jeg si. Holder meg fortsatt til denne siden, de andre deltar jeg ikke på.

Så lurt at du går til akkupunktur, det har jeg så troen på. Jeg går nå 3 ganger i uken selv mot bekkenløsning. Den klinikken jeg går på har spesialisert seg på mor /barn, ufrivilling barnløshet osv. På veggene der er det bilder av 100vis av babyer som har kommet til verden etter behandling der. Ofte er det små justeringer som skal til og for deg som vet at du blir gravid er det sikkert ikke mye. Plutselig en dag så sitter den, og da biten den seg fast i 40 uker og vel så det.

Rart hvordan frykten sitter der uansett, jeg er nå straks i uke 33, babyen er stor nok til å overleve fint uten skader osv, alikevel er jeg bekymret for at noe skal gå galt osv. Han sparker og forteller meg hvor stor han er, men frykten sitter der. Det er jo rett og slett innstinktivt å bekymre seg for barna sine! Helt normalt:-)

Nå er det 8 uker til termin, det virker kort til samtidig som veldig lenge!!!!!!!! magen er svær, men likevel sier alle, "og større skal du bli" bla bla bla. Det er veldig tungt, bekkenløsningen gjør det vanskelig å snu seg i sengen, komme opp osv, men nå har jeg virkelig funnet roen i forhold til jobb og koser meg masse. Nå kan jeg se utenpå magen når han flytter seg rundt, sparker osv...

Lykke til med akkupunkturen, tipper det ikke tar så lang tid før du har high energy, har hun gitt deg råd om vitaminer osv???

stoooor kos

Hei hei vennen :)

Er kjempeglad for at du fremdeles stikker innom her av og til :)

Er så kjekt med litt oppdatering på hvordan det går med deg og følge med på utviklingen! :)

Jeg har som sagt virkelig troen på aku. En av de første gangene jeg var hos henne fortalte hun at det nettopp var to andre klienter som var blitt gravide etter bare ca en mnds behandling med aku. Hun ene var 36 år og hadde fjernet en del av livmorhalsen to ganger pga livmorhalskreft. Akupunktøren sa at hun aldri hadde trodd hun skulle klare å bli gravid, men vips, så var hun det :)

Jeg har vært 2 ganger i uken i 3 uker nå. Håper det går fremover. Har ikke fått anbefaling om spesielle vitaminer, men har fått noe kinesisk helsetilskudd som skal hjelpe på energien.

Hun forige akupunktøren jeg var hos anbefalte krom + b-vitaminer. Har en liten pause fra piller nå. Var egentlig dritlei av å ta alt mulig, men får vel kanskje begynne igjen...hehe.

Har din akupu. sagt noe om vitaminer da?

Har fått en liste over ting jeg måtte spise og ikke spise. På nei-listen står det: sjokolade, kakao, chilipepper, hvitløk, appelsin, ananas, is og kald drikke. Fikk beskjed om å drikke kokt vann og ellers romtemperert drikke. Har sprukket mange ganger på det med kald drikke, ellers klarer jeg det ganske bra :-)

En tidligere klasseveninne av meg fødte en gutt for en uke siden, 10 uker for tidlig. Hun hadde egentlig termin 19 januar. Men hun holdt på å føde 3 uker før det igjen også, så de klarte iallefall å utsette det litt. Han var litt over 1700 g og 43 cm. Ikke så gale for å være så lenge før tiden... Alt går iallefall bra, men han må være på sykehuset i 2 mnd.

Får håpe du får gå tiden ut :))

Det må jo være deilig å kjenne liv iallefall. Søsteren har nesten nettopp begynt å kjenne sparking. Kanskje for et par uker siden, men jordmoren mente at det var pga at morkaken var plasert ut mot magen. Hun er i uke 24 nå..

Lykke til videre du også og kos deg i helgen :)

Mange klemmer

Hei på deg!

Så bra at du er fornøyd med akupunktur behandlingen, blir kjempespennende å følge utviklingen. Føler du fremdrift?

Jeg har fått beskjed om å ta balansert-mega-B-stress, og spektro-multivitamin. Tar de en gang om dagen. I tillegg tar jeg c-vitamin og omega 3.

Hvorfor skal du ikke spise de matvarene du nevner, er det for å lettere kunne bli gravid? Hvordan er formen nå?

19. januar var min første termindato.. tenker på hun venninnen din som fikk en liten baby. Nå er jeg i uke 34 fra imorgen av og om 3-4 uker så er jeg faktisk innenfor normalen om jeg skulle føde....tror likevel at det vil drøye 7-8 uker til, det er 7 uker til termin. Han har nå begynt å hikke, veldig morsomt egentlig. Han hikker med hele kroppen.

Lykke til med behandling da og fortell meg hvordan det går:-)

stoooor klem

• 1 måned senere...

Hei vennen :)

Uff, nå har jeg kjempedårlig samvittighet for at jeg er så treig med å svare... Har ikke vært her inne på ukesvis av forskjellige årsaker. Har prøvd å ikke tenke på prøving i det siste + at det har vært veldig travelt. Har jobber fryktelig mye de siste ukene.

Jeg holder fortsatt på med aku, men har gått ned til en gang i uken nå. Hun var veldig fornøyd med fremgangen etter 10 ganger, så da trengte jeg ikke gå så ofte lenger. Kommer kanskje til å ta en ny pergokur denne mnd, men har ikke bestemt meg helt sikkert enda. Vi får se :)

Er alt bra med deg?? Det nærmer seg med stormskritt nå.... ;)

Håper du/dere får en kjempefin jul iallefall og at formen er så bra som den kan være :))

Kos dere masse i julen og gi en lyd når du får tid :))

Juleklemmer fra meg

Hei på deg vennen,

Skjønner kjempegodt at du tar noen pauser herfra.

Jeg har to uker til termin og føler meg vel ganske så stor og tung... godt meningen bare er å ligge på sofaen nå....

Så bra at akkupunkturen har vært så vellykket, fortell meg når du begynner på pergo da!

Sitter her i sofaen og svetter med pc'en langt foran meg pga den svære magen.... skal bli godt når han kommer ut, men har hørt at folk sier at man savner magen også, kan skjønner det, vanskelig å forstå at den som bodde i magen er den samme som man holder i armene.

Ja ja vennen, lykke til og fortell meg hvordan du har det,

håper du koser deg i julen,

stoooor kos

• 4 uker senere...

Hei Snuppa!!

Er du blitt mamma nå??

Jeg er så spent på hvordan det går med deg.

Du må gi en lyd når det er overstått.

Vi har fremdeles pause i prøvingen. Plutselig vil ikke sambo begynne å prøve igjen og jeg vet ikke hvorfor... Tror kanskje han er redd det skal gå gale igjen. Huff. Prøver å ikke tenke så mye på det, men synes det er hardt når jeg merker at jeg har EL og vi ikke gjør noe for å prøve.

Nå skal jeg prøve å roe meg ned noen mnd og så får vi se om han kanskje blir klar igjen iløpet av våren.

Håper alt er bra med deg/ dere :))

Kos & klem

Hei vennen,

Ja, jeg har blitt mamma!!! Lille gutten kom 17. januar og er selvfølgelig verdens nydeligste!

Vi har nå vært hjemme fra sykehuset i noen dager og det en omveltning man ikke kan forestille seg, jeg har f.eks fortsatt bare på meg morgenkåpen nå kl 19....og veldig fantastisk.

Så trist at samboeren din ikke vil prøve, får du ikke tak i hvorfor han ikke vil? Det er jo synd hvis han er blitt "brent barn" kan sikkert være vanskelig å få formidlet at den som inten våger intet vinner osv....

Jeg håper virkelig han ombestemmer seg snart, du har jo hatt så bra behandling og alt.

Lykke til vennen, og hør fra deg når du orker.

stoooor klem

Hei!! Og gratulerer kjempemye med lillegutten!! :)))

Går det fint med dere?

Hvordan var fødselen? Fødte du vanlig eller ks?

Ååå....det må være fantastisk. Jeg klarer ikke helt å forestille meg det, men får tårer i øynene bare jeg tenker på hvordan det må være å få det lille nurket sitt i armene for første gang :)

Er litt smådeppa for tiden kjenner jeg. Prøver å ikke tenke så mye på at vi ikke kommer til å prøve igjen enda og konsentrerer meg nå om husprosjektet. Har delvis tegnet et hus som jeg er kjempefornøyd med og vi skal i møte med Østerhus i neste uke. Ganske spennende dette, men også utrolig slitsomt :)

Flere og flere blir gravide rundt meg og det er ikke sjelden jeg får spørsmål om ikke vi også skal ha snart... Ikke noe å gjøre med det. Vet ikke hvorfor sambo ikke vil prøve enda. Han sier bare at han vil vente litt. Han har det ganske hektisk på jobb nå, hvor han nettopp har ansatt 2 nye + at de holder på å bytte kontorlokaler. I tillegg tror jeg han er redd for at det skal gå gale igjen neste gang også.

Lurte en stund på om han hadde planer om å gjøre det slutt med meg, men samtidig så er han jo som vanlig, så jeg vet ikke.

Nå har jeg bestemt meg for å melde meg inn på et treningssenter (i morgen). Skal prøve å gå ned så mye som mulig i vekt før sommeren, så får vi se om vi kanskje får fart på sakene :)

Går fremdeles til akupunktur en gang i uken. Blir litt dyrt i lengden, men håper det er verdt det.

Dere må kose dere masse masse fremover og nyte hver dag med lillegutt. Hva skal han hete forresten??

Håper alt går bra med dere :))

Mange store klemmer fra meg

• 4 uker senere...

Hei vennen,

Tiden flyr og det er ikke mye ledig tid uten barn på fanget, vi er også mye ute og triller på dagen. Alt går kjempefint så bank i bordet. Jeg har begynt i barselgruppe hvor jeg synes det er "noe" med alle barna så jeg tror jeg har vært skånet for det meste. Jeg har en veldig sulten liten gutt som legger på seg masse. Blitt en skikkelig liten bolle:-)

Kan ikke du fortelle meg hvordan det går med deg, jeg håper at ting er bra mellom deg og samboeren din, og at han har ombestemt seg.

Spennende med husbygging da, her står flytting for tur om 3-4 uker. Jeg gleder meg ganske.

stor klem

• 1 måned senere...

Heisann vennen :)

Det går visst ca en mnd mellom hver gang vi skriver til hverandre nå...hehe. Jeg er fremdeles veldig sjelden innom her siden vi fremdeles har prøvepause, men jeg får håpe at vi snart kan komme igang igjen. Alt er bra mellom samboeren og meg, så kanskje det er et ørlite håp. Vi får se. Skal vente litt til før jeg nevner noe for samboren min...

Går det fint med deg og lillegutt da? Dere koser dere sikkert masse :))

Er han frisk og fin? Du er kjempeheldig iallefall :)

Håper 2009 blir året for meg :)

Dere har vel kanskje flyttet inn i nytt hus også nå?? Er dere fornøyd?

Går treigt med oss og jeg tror vi må få litt hjelp til å tegne nå hvis vi skal få litt fortgang i det... Gleder meg til den dagen vi kan flytte inn :)

Håper alt er bra med dere og at jeg hører fra deg snart...

Stor klem fra meg

• 2 uker senere...

Hei vennen,

Jeg skrev til deg her om dagen, men det innlegget må ha falt ut eller noe?

Så bra at ting er fint med samboeren din, det blir godt når du får overtalt han til å prøve igjen. Kanskje det er greit at dere har hatt en pause? Går du fortsatt til akkupunktur?

Her er ting bare bra. Lille Adrian er så god og snill, smiler masse og er helt topp.

Vi flyttet inn i ny leilighet ved påsketider, mye var dårlig utført så nå bor vi på hotell mens de gjenoppretter arbeidene. Veldig slitsomt fordi vi hele tiden tror vi skal flytte hjem, men så skjer det noe som utsetter det.Leiligheten er super fin og ligger nede ved sjøen, så det blir nok bra når det først blir ferdig.

Er huset dere fortsatt på tegnestadiet?

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...