Gå til innhold

det verste er at dere bruker dette forumet til å mimre over god tjall, amfetamin etc.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem mimrer ikke over ungdommens galskap, hva den enn måtte innebære? Er dette noe som kun skal være forbeholdt snurpefitter med fjortisalkoholtripper på samvittigheten?

jeg kan ikke se noe galt i å mimre litt egentlig..

selvom de mimrer over ting de gjorde før, betyr det ikke at de gjør det nå når de er gravide =)

alle mimrer vel litt til tider

Trodde dette var et forum for de som opplevde rus som et problem, jeg. Men der tok jeg grundig feil.synd, for det er ikke så mange nettsteder for oss som har en rusmisbruker å leve med.

Hva f** gjør du her inne da?? Tipper du er en gammel knarker selv! Vi har faktisk barn fra før de fleste her inne. Du skal ikke ønske slik over andre, det kan slå tilbake på deg selv. Hvor har du lært å skrive forresten? På instutisjonen??

Ser jeg glemte en stor S. Beklager at det provoserte deg. Resten av kritikken jeg fikk av deg forstod jeg ikke. Bruker ikke rusmidler, men har noen nær meg som gjør det. Trodde dette var et sted for å snakke med andre i samme situasjon. Der tok jeg altså grundig feil.

Annonse

Syke kjærring selv!! Svært så opptatt du er av dette forumet. Du kan drite i å kalle folk for syke, blir sendt til moderator. Får da være måte på. Ønske at folk ikke skal få barn. Hvem er syk her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...