Gå til innhold

Til VinterSol m/krembolla .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde en ny tråd til deg jeg=)

Må innom å se til dere her innimellom vettu.

Er så godt å vite at alt går bra med lille jenta di i magen. Aurora er et nydelig navn. Tenk som tida har gått fort fra du ble gravid.

Jo takk, det går bra med meg og Svensken. Vi sees ikke så ofte som vi vil pga avstanden, men koser oss glugg i hjel når vi sees og dette blir bare bedre og bedre for hver gang vi sees. Så jeg håper dette vil gå veldig bra framover. Glad for at jeg traff han....Føler meg som en fjortis igjen med denne forelskelsen. Hehe.

Håper så at resten av svangerskapet blir bra for deg.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, så ikke denne før nå jeg!

Håper du rekker å lese den igjen da.

Så fint å høre at det går bra med deg og Svensken!

Kanskje er det akkurat det du trenger nå, at ting tar litt tid, på en måte.. at du har tid til å være deg selv og mor til datteren din i tillegg til å kunne være sånn herlig fjortis-forelska:)

Tida går skremmende fort, faktisk! Allerede over halvveis i svangerskapet.. og alt for mange ting jeg burde rekke før jeg føder! hehe

Konsentrasjonen har vel ikke akkurat bedret seg av å bli gravid nei!

Har begynt å bli litt mer våken utover i 2.trimester da, selvom jeg trenger mye mer søvn og hvile enn før, og kondisen ikke akkurat er noe å skryte av lenger! hehe

har begynt så smått å trene igjen, og det er godt for bekkenet, merker jeg! (selvom det er rart å måtte ta pauser underveis pga kynnere!)

Mannen min er mye i skottland om dagen, men det funker også godt. Skulle jo egentlig ønske jeg bodde på et mer sentralt sted, iallefall i forhold til jobb og ikke minst familie/venner. Ettersom jeg ikke har lappen, så er jeg avhengig av kollektivtransport, og det er det ikke mye av her ute i provinsen! samtidig som det er godt å kunne bare slappe av helt i fred noen kvelder da:) ingen som reagerer om jeg er asosial her, er jo ingen å være med likevel.. hehe

i dag har jeg vært på date med mannen min, som har vinterferie. egentlig ikke svære greiene.. bare kledde oss litt penere enn normalt, gikk ut og spiste pizza.. men det var mer enn nok for å gjøre kvelden min veldig bra!:)

Vi rakk jo aldri egentlig å "date" noe særlig.. ble jo sammen da jeg var 16 og han 17.. hehe

men føler meg egentlig litt sånn tossete forelsket fremdeles jeg da!

Det er noe av det fine med å måtte bo fra hverandre pga jobb/studier osv i perioder, da rekker man å savne hverandre, og å sette pris på det man har mens man har det!

Aurora er faktisk det eneste navnet vi har klart å bli enige om. Så da måtte det bli det, selvom det er mange som kaller jentene sine det om dagen..

Måtte ha et navn som fungerer greit også i utlandet, ettersom vi reiser en del, og så liker vi betydningen(e)

Aurora på norsk er vel morgenrøde, og det engelske navnet for nordlys.. samt at det er en av mine yndlingslåter av Bjørk:)

Det blir nok hennes sang det! :)

(aurora,, godess sparkle...)

Du må jo fortsette å titte inn her, er jo så koselig å høre fra deg! Fortell gjerne mer om hvordan det står til med deg osv! :)

Hvis du vil kan du titte på en hjemmeside som jeg jobber med,

www.familienhoye.piczo.com

eller bloggen min www.boblepaa.live.spaces.com

(begge steder er det gjestebokmuligheter, evnt epost på bloggen)

Ha en god dag!

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...