Gå til innhold

OTH eller Emmaljunga City Cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for den siste, men så så jeg de nye vognene for 2007 fra OTH..

Hvilken hadde dere valgt? Sånn utifra designen bare.

(Kjenner best til OTH-vognen fra før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt OTH, Emmaljunga er jo stor og uhåndterlig i forhånd :-) Liker generelt ikke utseendet på Emmaljunga i det hele tatt da, og synes vognene ser store og klumpete ut, OTH er nett med stor plass og uovertruffen trillekomfort! :-)

Skrevet

har nettopp kjøpt OTH tvilling vogn....Lurte også på emmaljunga, men heldigvis fikk min mann bestemme.... er kjempe fornøyd. venter 2 jenter på tidlig vår så jeg har ikke prøvd den med barn i. Men har Jo sammenlignet med andre.... Vi har stort sett sett på de fleste vognen som finnes tror eg, og oth er en soleklar vinner praktisk sett, men den er ikke den peneste vogna jeg har sett, sånn design messig.... men jeg synest de har klart det bra jeg

Skrevet

OTH. Har kjøpt den nå, og er superfornøyd. Den er en drøm å kjøre, også på ulendt terreng. Og så er bagen lett å ta av og liten nok til å bære med seg uten for mye styr. Og så er vogna lett!

Skrevet

Skal den brukes som bagvogn eller sportsvogn? Hvor gammelt er barnet? Har selv OTH men tok den i bruk da barnet var 14 mnd, ville ikke hatt en baby vendt fra meg før det.

Skrevet

VI har valgt OTH. Jeg bryr meg ikke om at babyen må sitte forovervendt i sportsdelen.

Skrevet

Bare et spørsmål: hver gang jeg leser om hvor fornøyde folk er med OTH så nevnes det altid at den er super å trille og at den har fin design. Men er det ikke viktigere at barnet har det bra, sitter godt, har det lunt etc? Jeg har ikke prøvd OTH selv, så jeg vet kanskje ikke hva jeg snakker om, men OTH vs CityCross i fra barnets perspektiv - der er jeg ikke i tvil :-)

Jeg har selv hatt en "motevogn" tidligere og jeg må si at neste gang skal jeg definitivt tenke mer på barnets beste enn på meg selv.

Skrevet

Ungen min har hvertfall aldri kost seg så mye i noen vogn som i OTH'n vi har nå :-) Sittedelen blir som en hengekøye når ryggen legges ned, og den er bred og god... Så før du har prøvd å sitte i vogna kan du ikke sette deg inn i barnets sted :-)

Skrevet

Tror du virkelig at det ikke har noe å si for andre?

Jeg vet det jeg trenger å vite ang.comfort for barnet, pris m.m

derfor spør jeg bare om det jeg gjør lenger opp her.

Skrevet

emmaljunga - emmaljunga hei, hei, hei

alle barna elsker deg!

Skrevet

Jeg ville valgt OTH av de to, om det går på designet :)

Har lyst på OTH selv, men driver fremdeles og lurer på om den ikke er så god i vestlandsvær... (Hvis du svarer at joda, den er fantastisk uansett, så blir jeg veldig glad, for jeg har så lyst på den ellers!)

Vi vil jo det beste for barna! :)

Skrevet

Hei!

OTH, 2007 modellen har en mer funksjonell kalesje for vestlandsvær enn 2006 modellen.:)

Ingen grunn til å betvile at barnet har det bra i denne vogna!

Regn/vind trekket holder dessuten all våt veske ute. Jeg har en stor ull pose oppi, god plass selvom den kan virke liten.

Anbefaler vogna utifra alle kriterier OGSÅ designet, den er kjempefin synes jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...