Krin Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hei på deg! Hadde vært morro om du hadde tid til å se på meg oxo. Hadde i såfall blitt kjempe glad. Det jeg lurer på er: Hvor mange barn vil vi få? Når blir jeg gravid igjen? Kjønn ( ikke så viktig)? Han 180367 Jeg 170374 Påforhånd takk
Krin Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Dytter:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Elastica Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Hei vennen:-) Ikke alltid jeg får med meg hva jeg har svart på, så det er bare å dytte.... Får opp graviditet rundt mai/juni og det ser ut for meg som om det blir en liten gutt. Får opp 3 barn tilsammen 1 gutt og 2 jenter:-) Lykke til!!!
Krin Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Hei Elasticamor! Koselig du tok deg tid til å svare meg. Hadde vært koselig med graviditet nå har jo prøvd en stund (2,5år). Har fått hørt av flere at vi skal få det til selv i løpet av våren så jeg får bare krysse fingrene. Suger til meg allt babystøv som er i nærheten hihihihi...... Hadde ikke planer om å få tre stykk men det er jo mulig vi skifter mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå