Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 --fordi du sitter mye foran dataen? Min har ytret ønske om at jeg tilbringer litt mer tid sammen med han om kveldene, hehe.. Se film eller spise og prate eller spille kort eller hvasomhelst annet enn at jeg sitter her og han ser TV.. Flere? Skjønner det godt jeg. Men tiden flyr når jeg sitter her.. Han tar seg en dupp akkurat nå da, hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 hehe:) Jeg sier gang på gang at jeg kommer snart! Og så har det plutselig gått en time eller to. Men han sier at det går bra da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja han kommenterer det inni mellom, men han hører jo ikke når jeg snakker med han foran tv. Da kan han bare sitte der og glo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Del Skrevet 16. februar 2007 Så lenge han får sitte og se på tv, så tror jeg ikke han merker at jeg er borte engang, jeg....hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. februar 2007 #5 Del Skrevet 16. februar 2007 Nei, i kveld ser han og forloveren hans på videoen fra bryllupet vårt!! Det har vel ikke skjedd på de siste årene! Men nå kom det på en video han var litt mer flau over - tar meg en titt jeg! Han sitter jo mye med dataen selv, har to koblet på nettverket, så vi har hver vår på kvelden, vi;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 17. februar 2007 #6 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er vel faktisk hellersånn at jeg blir grinete for at han sitter så mye foran dataen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå