Gå til innhold

Feliz30 - gravid!!,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjerp deg...det er faktisk andre som syns det er bra å vite om hverandre...empati kalles det!

 

PS. Hvis det irriterer deg, så ikke les da vel!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det for noe nå da? ser ingen innlegg her inne som skaper noe spesielt med uro......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det engang slik at jeg skriver i overskriften hva temaet i innlegget mitt er, så folk kan selv velge å klikke seg inn på innleggene eller ei. Temaet som jeg har vært opptatt av er selvfølgelig sårt, men det er også virkeligheten! 1 av 4 kvinner mister i sv skapet, men også 20 % av alle kvinner opplever å ha blødninger i sv skapet uten at det resulterer i noe negativt. Dersom man er så hårsår, så bør man ikke befinne seg her inne på 1 trimesteret, for det er mye av dette som er tema.

 

Jeg opplevde iallefall å få mye støtte og oppmuntring fra andre jenter her inne, de andre som opplevde mine innlegg som ubehagelige håper jeg hoppet over innleggende mine, jeg skriver alltid med nick, og da kan de vel bare styre unna. Det er faktisk også at noen bewr om å bli holdt oppdatert på hva som skjer.

 

Jeg kan godt ta selvkritikk jeg altså, men vil gjerne at det skal være litt mer begrunnet og gjerne med nick, og ikke bare fra en anonym, selv om vi er alle anonyme i den store sammenheng. og som et annet innlegg sier, at litt empati skader heller ikke.. Det er jo ikke sånn at jeg bevisst er ute etter å skape uro. Uro har jeg hadd mer enn nok av den siste uken for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...