Gå til innhold

Vondt i magen... Pergodamer: hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre dere fine damer her om noe.

Jeg har brukt pergo denne pp. Er på 7-8 dpo. Et lite endometrium eller cyste eller polypp ble oppdaget på ul på pergokontroll dagen før el (ca 1x1 cm). Den kunne ikke ses på ul tre dager etter, så enten var den borte eller hun visste ikke hvor hun skulle finne den. Skal på hysteroscopi dersom tr ikke dukker opp denne pp for å sjekke ordentlig.

Det jeg lurer på er: Jeg har nå hatt småsmerter i livmor hver dag siden noen dager før el. Disse smertene ligner både på menssmerter og de ligner på festesmerter (det kan det jo ikke være siden jeg hadde dem før el).

Er det vanlig med disse smertene når man har gått på pergo? Hadde ellers ingen symptomer, bare litt ømme pupper de to første dagene av kuren.

Eller kan det være den lille cysten som gir så mye smerter??

Alle kommentarer mottas med stor takknemlighet!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg,Dolly:)))

Jeg vet ikke helt om jeg kan svare helt hvorfor du har vondt...men jeg hadde i hvert fall kjempevondt når jeg hadde en cyste, ikke i nærheten av menssmerter,mye vondere!! Og din er sikkert borte siden gu ikke så den..

Så det er sikkert ikke cyste..men når jeg gikk på Pergo så hadde jeg sånne smerter som du beskriver..

Så det er sikkert Pergo`n som gjør det!! Ikke noe farlig, veldig vanlig tror jeg..

Ville bare fortelle hvordan jeg opplevde både cyste og Pergo:)))

Klem

Skrevet

Hei Dolly,

et kjapt forsøk på svar sent på kvelden. Jeg har jo nå prøvd Pergo i to pp - med pause mellom. Og siste gangen hadde jeg også masse stikninger i livmor/eggledere - både før og etter EL. Jeg tok dette som et tegn på at Pergo virket, så jeg var ikke nervøs. Har - bank i bordet - aldri hatt cyster.

Lykke til i alle fall! Jeg håper det er festesmerter!

Skrevet

Tusen takk for utfyllende kommentarer jenter!!

Nå er det en uke til ikm og det kjennes både ut som tr kommer og at jeg kan være gravid.... Føles som en stund siden jeg var på symptom-jakt, men nå er jeg nok i gang med det ja...

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...