millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har vanlige bringebær effekt også? Har hatt helt dilla på skive med bringebærsyltetøy i flere uker nå...
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 det som selges på helsekost er laget av bringebærblad, så tror ikke vanlige bringebær har samme effekten.. om du ikke tygger bladene da;)
millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Ååå.. det viste jeg ikke
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Det er også masse annet krydder i det du kjøper på helsekost.. Blant annet kanel og mye annet krydder og urter....
candymams Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var på helsekosten i dag og kjøpte og forhørte meg ang bringebærkapsler. Hun sa at kapslene har feks en mye bedre effekt enn bringebærten, pga det er så mye mer konsentrert i kapslene. Så feks en kappsel tilsvarere ganske mange bringebær. Personlig tror jeg ikke bringebærsyltetøy har noe som helst effekt. Det er tilsatt veldig mye annet i syltetøyet og bringebærene har beholdt mye av smaken pga alle tilsetningstoffene som syltetøy inneholder. Tror ikke det er så mye av det sunne igjen i bringebærene, men om du kjøper økologisk får du et mer konsentrert produkt. Faktisk med hele 40 % mer av frukten. Ok, det var dagens helsekost tips fra meg he he :-)
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Men så er ikke kapselne eller teen laget av selve bæren heller da.. De er av bringebær BLAD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå