Gå til innhold

Angående bringebær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanlige bringebær effekt også? Har hatt helt dilla på skive med bringebærsyltetøy i flere uker nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det som selges på helsekost er laget av bringebærblad, så tror ikke vanlige bringebær har samme effekten.. om du ikke tygger bladene da;)

Skrevet

Ååå.. det viste jeg ikke ;)

Skrevet

Det er også masse annet krydder i det du kjøper på helsekost.. Blant annet kanel og mye annet krydder og urter....

Skrevet

Jeg var på helsekosten i dag og kjøpte og forhørte meg ang bringebærkapsler. Hun sa at kapslene har feks en mye bedre effekt enn bringebærten, pga det er så mye mer konsentrert i kapslene. Så feks en kappsel tilsvarere ganske mange bringebær. Personlig tror jeg ikke bringebærsyltetøy har noe som helst effekt. Det er tilsatt veldig mye annet i syltetøyet og bringebærene har beholdt mye av smaken pga alle tilsetningstoffene som syltetøy inneholder. Tror ikke det er så mye av det sunne igjen i bringebærene, men om du kjøper økologisk får du et mer konsentrert produkt. Faktisk med hele 40 % mer av frukten. Ok, det var dagens helsekost tips fra meg he he :-)

Skrevet

Men så er ikke kapselne eller teen laget av selve bæren heller da.. De er av bringebær BLAD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...