Gå til innhold

Teite kommentarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at andre også har opplevd å få dumme/frekke kommentarer. Det er utrolig hva folk kan få seg til å si til gravide damer.

Jeg venter gutt nr tre som jeg er veldig glad for, bare så synd at alle andre ønsket at det skulle bli en jente. Når jeg har fortalt folk at jeg venter en gutt til får de litt sånn "stakkars deg" utrykk i ansiktet. Og mange sier : ja da får vi håpe at neste barnet blir en jente. Jeg fortalte en venninne som har to gutter fra før at vi ventet en gutt til. Da sa hun; "jeg skulle gjerne ha blitt gravid igjen om jeg hadde fått en garanti for at det ikke ble en gutt". Tenk å si noe så teit. Hva er det med gutter, er de liksom ikke verd like mye som en jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så dumt å si noe sånt!

Hva er vitsen?

Tre gutter, tenk så mye glede de vil ha av hverandre resten av livet!

Er jo bare jåleri, unnskyld meg, å mene at det er trist om en ikke får "jevn" spredning av kjønnene osv.

jeg ville nok understreket hvor fantastisk det er å få tre gutter jeg, om jeg var deg! Fortelle nyheten med masse entusiasme og glede, så de ikke tør komme med en sånn "stakkars deg"-mine!

Skrevet

Helt enig Amilde!

jeg har to nydlige gutter fra før og når jeg nå ble gravid igjen så sier alle å nå håper du vel på en jente!!!! Hva er det for noe dumt å si, nei jeg ønsker meg et friskt og velskapt barn. Om det er gutt eller jente er ett fett.

Nå viser det seg at vi får jente og jeg ble kjempe glad, men det hadde jeg også blitt hvi det hadde blitt gutt. Gratulerer så mye amilde. Vi er heldige som kan få barn og oppleve den utrolige gleden, det er faktisk ikke alle som kan det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...