Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du! kan du se på meg? Jeg skal til sykehuset like over helga for å ta blodprøver og så skal jeg neste dag få sjekka eggstokka mine osv.. Ser du om det går bra?

Kan du og se om vi får hjelp til å bli gravid eller om vi greier å bli det selv..

jeg: 260185

han: 110487

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser at du holder en positiv test og er lettkledd...dvs du får nok positiv test i sommer tror jeg

Skrevet

har du eller mannen din hatt migrene?

Jeg fikk så fryktelig vondt i hodet mitt når jeg "tok " deg inn

Skrevet

Jeg har hatt migrene før, men har ikke hatt migreneanfall på leenge, har "bare" vanlig hodepineplager nå:P hehe.. Ser du om vi greier det sjøl eller om vi får noe hjelp fra sykehuset til å bli gravid? Har prøvd i over et år nå, har pcos.. men går til akupunktur og soneterapi!

Skrevet

det ser jeg ikke men magen min sier at dere greier det selv...

er det noe som skjer 4 mars? får det også sterkt inn...

Skrevet

nei, ikke annet en at vi har frihelg begge to! :) Føler du noen spesiell mnd jeg finner ut at jeg er gravid? :) Er så spennende syns jeg:)

Skrevet

nei, vi har nettopp vært i syden. Skulle egentlig til Trondheim, men vi droppet det!.. :P Så vi blir nok hjemme regner jeg med.

Vi skal reise i august sammen med noen familiemedlemmer til syden da også:)

Skrevet

oki:) ser du hvor mange vi får til sammen? Jeg har så lyst på en liten en i magen nåå:) hehe..

Skrevet

dytter igjen! hva var det du fikk opp den 3 eller 4 mars? siden du dsa du fikk det opp så sterkt..

klem

Skrevet

Hei,

Vet ikke hva det er i mars, men det er positivt...

Følte i går at det ikke ble helt rett med graviditet i august...føler at det skal være før den tid...

Skrevet

glemte å spørre om du såg hvor mange jeg får til sammen og kjønn:)

Skrevet

det gjør ikke noe...men ser ikke mere...spør noen andre her inne...

Skrevet

oki, men tusen takk for at du tok deg tid til meg:) Ha en fortsatt fin kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...