Gå til innhold

Flere som insisterer på at samboer skal røyke tjall?

Anbefalte innlegg

Ikke så å forstå at jeg ikke syns han skal få lov å drikke hvis han vil det, men gjør han det, trenger han ikke tenke på å komme hjem den kvelden. Hvor han så velger å sove i stedet blir hans problem. Følgelig blir det ikke mange drammene på ham.

Jeg syns det er mye bedre at han røyker seg et par trekk, heller enn å bli full og kranglete.

Fortsetter under...

Heeelt enig! Alkohol er no jævla dritt. Han får ikke lov til å drikke hos meg (drikker heller ikke), han blir så kranglete i fylla, men visst vi røyker, da er han som ett lam.Han er veldig snill edru og nykter, vel og merke, men alkohol tåler han bare ikke.Jeg ble stressa når han drakk. Nå har vi ikke drukket på 2 år, å det går helt fint. Røyker heller ei pipa i ny og ne. Mye bedre. Vi har opphold nå med røykinga, men kommer vel til å ta oss ett par trekk i ferien.

• 2 uker senere...

Ja. Samboeren min ble skikkelig aggressiv hver gang han drakk, og han ble alltid full. Han slåss når han var på byn, og var rett og slett helt ufyselig. Han drakk også ofte. Dvs. 3-4 ganger i uka.

Jeg tror det er sånn at noen personer tåler ikke alkohol og andre tåler ikke andre rusmidler. For ham ser hasj ut til å være det beste.

• 3 uker senere...

Hos oss er det omvendt. Jeg blir helt irrasjonell når jeg drikker, får raseriutbrudd for ingenting og skjeller folk ut. Det ble så galt at folk ikke ville ha noe med oss å gjøre i sammenkomster.

Nå røyker jeg kun hasj, og ingenting annet. Jeg tåler det bare ikke. Spesielt brennevin. Bedre for både meg og mine kjære.

Annonse

Det høres ut som om det bør sluttes med både alkohol og cannabis her gitt. Å bruke cannabis siden man blir agressiv av å drikke?? Hallo??? Da har man allerede et problem spør du meg. Slutt med alt, eller er det "addictive personality" som er problemet?

Stakkars mennesker....

det er MANGE som mener det er bedre enn alkohol.

Eksen min ble helt idiot når han drakk.. og han drakk hele tiden.. jeg ville ha han til å slutte å røyke.. men ble liksom ikke så irritert når han røyka som når han drakk.. nå gjør han ingen av delene, flinke gutten :)

Å fan, her var det ei bedrevitende gammal røy som skal belære oss andre, som faktisk har livserfaring. Ikke opplevd noe, men dømme andre, ja visst fan er de flinke til det.

Forsvinn herifra visst du ikke tåler og lese på dette forumet, uten og slenge dritt.

Apekjærring!!!!!!!!!!!!!

Apekjerring?? Det var harde ord du din lille dritt! Du vet ingenting om hva jeg har opplevd skal jeg si deg så bare hold kjeft. Du er tydeligvis veldig preget av din "tøffe fortid" og hjernen henger ikke helt med lengre... Stakkars deg....

• 2 uker senere...

Annonse

Det er selvfølgelig veldig beklagelig hvis du har en del negative erfaringer knyttet til rusbruket ditt. Men det er ingen her som påstår at alle bør røyke hasj. Derfor blir det litt puslete å dra frem din opplevelse av å bruke rusmidler som argument for at ingen bør bruke cannabis.

Det blir som å si at fordi en viss prosent av de som drikker alkohol ville gått av skaftet for rødsprit, så bør alle andre la være å drikke det. Det blir for dumt. Folk er forskjellige, og bør tilpasse livet sitt etter sånn de er bygd.

Har du en såkalt "addictive personality" er selvsagt avholdenhet det beste for deg.

• 2 uker senere...

Folk er forskjellige. Noen responderer negativt på alkohol, andre på hasj. Personlig har jeg aldri hatt de negative virkningene på cannabis som jeg har hatt på alkohol. Stakkars meg? Jeg syns ikke synd på meg selv, så hvorfor skal du gjøre det?

Jeg har det fint. Det er synd at det finnes sånne som deg, som ikke tåler at noen velger andre alternativer enn deg selv. Selv er jeg overbevist om at de aller, aller fleste hadde kommet bedre ut av det med cannabis enn med alkohol, men jeg påprakker ikke mine meninger verken på det eller andre som drikker.

Er det for mye å forvente det samme i gjengjeld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...