Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #26 Skrevet 27. februar 2007 Hei vennen:) Det var så godt å skrive med deg i dag, det er grusomt å være så redd.. Men samtidig så er jeg så spent og lei at jeg bare vil ha det overstått.. Ringte aleksander på jobb i stad, han hadde ikke sovet mye godt i natt han heller, så nå skulle jeg virkelig ønske det var onsdag i dag,selv om det er i morgen.. Men det eneste positive jeg ser fremover til i dag, er frustrerte fruer!!! Gleder meg som en liten unge, hehe.. Var en tur i byen i stad, fikk handlet inn resten, og neste gang jeg skal ditt er det med vogna, hehe.. Møtte så mange kunder, at jeg knapt fikk gjort det jeg skulle og var rett å slett dritt lei når jeg satt meg inn i bilen av den forklaringen av keisersnitt på torsdag!! Da jeg kom i bilen kom tårene i igjen, da satt jeg der alene med tankene!! Det er godt å få det ut, men jeg kan jo ikke holde på sånn heller, hehe, må le litt av meg selv.. Det nærmer seg for dere også, deilig å få ting i hus nå.. Svigers kommer i kveld eller i morgen med kurven, setter den opp før vi reiser, så alt er klart når vi kommer hjem, og det er deilig å ikke tenke på det når vi er hjemme igjen.. Hedda teller ned mer enn meg, det er det første hun kommenterer hver morgen hun våkner, så jeg trur hun er veldig spent!! Sånn som vi skriver, så virker det som julian er større, men som du sier han er jo ikke 11/2 en gang, men tenk deg en ting, de kommer til å få mye glede av hverandre!! Der har du det mer positivt enn oss, er ikke så morsomt med en lillesøster når man er 15 og hun 10, men får virkelig håpe de får glede av hverandre når de blir større.. Nå skal jeg i barnehagen å hente hedda, så skal vi spise middag og besøke mine foreldre, skal hjelpe mamma og bake en kake.. Men vi skriver i morgen, det bare må vi, kommer vell til bare å sitte å grine hele dagen, hehe. Men glad for at min kjære nabo/jordmor kommer en tur, så vi får snakket litt, trur det hjelper masse!! Du får kose deg videre i kveld:) stor klem fra
2_TETTE Skrevet 27. februar 2007 #27 Skrevet 27. februar 2007 Hei på deg vennen:) Var fint å skrive med deg i dag også ja:) Vi har så mange like tanker og opplevelser at det er virkelig godt å skrive med deg. Er jo såå hyggelig at det er gjensidig også... Skjønner godt at du ble lei og sliten av alle de spørsmålene. men nå slipper du kanskje å høre noe mer om det. Merker nervene litt her også , men har nok ikke kommet helt for fullt enda slik som hos deg...Men jeg vet at i helga blir det mye neglebiting og brekninger og latter og gråt...Blir så miks av alt når jeg er nervøs jeg. Kan plutselig le veldig lett og så begynner jeg å grine like etterpå eller omvendt. Er ikke lett det der. Tror også at det er så vanskelig siden alle vet når det er og det fokuseres jo veldig på det om dagen. Hvis du får en tekstmelding av venninne nå, så er det liksom ALLTID noe med: Ja, nå er det ikke lenge igjen, og lykke til osv...blir jo minnet på det stadig vekk. Jeg gleder meg også sinnsykt til frustrert fruer i kveld. Skal bli såå stas å få sett det igjen. Neste gang får vel ikke jeg sett da men skal kose meg med det denne gangen. Vi skal kanskje lage hjemmelaget pizza med kylling og kose oss:) Er mye kosing med mat om dagen som vi skrev før i dag...hehe. Hentet Julian kl.14 i dag og dro til farmoren hans. Han var helt turbo og vill og nesten ustyrlig så det ble litt slitsomt hele greia..Nå leker han og pappaen med papirfly i stua og det er stas:) Selv om Julian liker best å rive dem i stykker..hehe. Deilig at Øystein kan leke med han nå som jeg blir så sliten. Men i morgen skal jeg la Julian være lenge i barnehagen for tror nesten det er best jeg nå..Han må få ut mer energi enn han får ut med meg hjemme likevel. Men du, i morgen får jeg besøk av to nabovenninner. Hu ene gravid og hun andre med baby....Kommer på kaffe sånn kl.11... Litt kjipt at det var da de kunne når jeg skulle skrive med deg, men tror jo ikke de blir her i en evighet da. Så kommer til å gå rett inn her når de drar:) Og evt ettermiddagen. Kan jo stikke innom her halv elleve også da, og se om du er på msn da. Kos deg masse med frustrert fruer i kveld, og håper denne natten blir bedre. Sender deg sovestøv i øynene:) Stor klem
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 28. februar 2007 Hei vennen!! Håper du har kost deg med besøk i dag!! Det var så deilig med besøk av jordmora mi i stad, føler meg mye roligere og så klar!!! Dette kommer til å gå bra, jeg kommer til å få barnet rett på bryste akkurat som de som føder noramlt!!! Det blir en så stor opplevelse at jeg griner ved tanken, det blir det beste som noen gang kan skje!! Sist fikk jeg jo en ferdig påkledd liten prinsesse lagt vedsiden av meg 2 timer etter at hun kom til verden, så dette blir virkelig anerledes!!! Og hvis ikke den andre skal inn i morgen har diabetes eller noe sånt, kommer jeg mest sannsynelig inn først!!! Så nå krysser jeg bare fingrene!! Tenk i morgen har dagen kommet, det er i morgen!! Må si det noen ganger for å få det til å gå opp for meg, hehe.. Det er i morgen, og da bare 4 dager til så der deg!! Du det kommer til å gå kjempe fint, jeg skal tenke så mye på deg!! Jeg kommer ikke til å kunne klare å slappe av før jeg får beskjed fra deg at alt er bra med mor og barn!!! Gleder meg nesten mer på dine vegne, hehe!!! Det er liksom så rart, tiden har bare flydd!! Men fikk du med deg frusterte i går, og så spennende!! Satt klistret oppunder tv`n her, hehe.. Endelig er serien i gang igjen!! Svigemor var her i går, og kurven er på plasse, ferdig satt opp!! Aleksander klarte ikke å vente, så han begynte med en gang, den står mitt i stua, men en vakker liten bamse hund i!! Nå er det klart!! Må bare får lagt det sist i baggen som jeg tenkte jeg skulle gjøre nå, kanskje greit å få det gjort,sånn at jeg ikke glemmer noe!! Ellers så kan jeg ikke si at jeg har sovet så godt i natt, men godt det bare er en natt til å komme seg igjenom, det blir sikkert bedre når vi enedelig kommer oss ned ditt.. Skjønner ikke akkurat hva jeg skal med klyx i kveld, føler magen gjør sakene sine nå, hehe.. Det gjør ikke annet enn å romstere i den magen!! Nå går det nesten bare i nerve prat, merker at dette blir en dag det ikke skjer så mye,hehe.. Hedda er i barehagen, aleksander skulle prøve å se om han kunne gå litt før i dag, så han kunne hendte hedda i barnehagen, for hun blir hentet kl 1630, siden hun skal på svømming, og da ser vi ikke henne før hun er storesøster, litt rart.. Fikk tårer i øyene når jeg tenker på det, da er hun ikke alene lenger, den lille jenta mi!! Har en følelse at hun kommer til å være så stor i morgen, veldig stor selv om hun ikke er det!! Hun er jo bare 4 stakkars, eller veldig viktig snart 5, hehe.. Hun kan det å passe på sin mor.. Nei, skal jeg se å få gjort noe her så lenge, du får kose deg så lenge, så skriver vi vell etter på, gleder meg!! klem fra
2_TETTE Skrevet 28. februar 2007 #29 Skrevet 28. februar 2007 Hei Nå vet jeg ikke om du er innom her noe mer før det store skjer i morgen. Men ville bare skrive at jeg tanker masse på deg og håper og tror du vil få en fin opplevelse. Kos dere i kveld og masse lykke til i morgen:) Jeg har akkurat hørt med mamma og hun skal ha Julian på dagen på søndag slik at vi kan hvile litt og forberede oss.... Vi snakkes og skrives her eller på msn så fort vi har kommet oss hjem alle sammen. Mange klemmer fra
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 1. mars 2007 Hei!! Jeg sitter her med tårene i øyene, har ikke sovet mer enn 3-4 timer i natt, og ble så glad når jeg så du hadde skrevet her:) Ringte inn i går, vi blir nr2, og skal inn kl 08, om ca 1 time!! Det er helt absurd, i dag er det 1 mars, den dagen vi har ventet på, det er helt uvrikelig, i dag blir jeg 2barns mamma!! Og om 4 dager er det din tur, og jeg håper dere også får en flott opplevelse!! (En ting, ikke spis sterk mat dagen før, halsbrann er ikke mye godt, og hvertfall ikke når man kan ta noen ting) Jeg er så tørst, iskaldt vann,mmmm, hadde vært en drøm,hehe.. Jeg håper jeg skriver til deg etter på at det ikke er noe å grue seg til, det hadde vært en drøm.. Men selvfølgelig er det ikke bare bare å ikke grue seg heller, det er jo tross alt en stor operasjon.. Aleksander sover som en sten, skulle ønske det var meg, hehe.. Men jeg måtte jo også inn her, og skrive til deg, er jo helt avhengi, hehe.. Det er liksom så rart, at 1 mars, ja det kommer til å bli min "datters" fødselsdag!! Godt å høre at moren din tar julian på søndag, da får dere muligheten til å slappe av, dere trenger det!! Jeg gråt når hedda, ble hentet i går, det var liksom så rart, det er jo hun som er gullet mitt og har vært gullet mitt i snart 5 år, og når jeg ser henne i kveld på jeg dele meg med en til, det er litt rart!! Og gruer meg til å se henne, hun kommer sikekrt til å virke så stor, selv om hun stakkars ikke er mer enn 4 år.. Jeg håper virkelig du får sovet, og slappet av de nærmeste dagene, slik at du får den overskuddet du trenger, det har ikke blitt så mye søvn her de siste dagene, men har jo da fått slappet av på dagen, og det er viktig!! Du må love meg at du gjør det!! Jeg er så glad, som har blitt kjent med deg her inne, det har vært utrolig deilig å ha en å dele følelsene og hverdagen sin med, i denne perioden av mitt liv, en som forstår deg og dine følelser!! Takk, for at jeg har fått bli kjente med deg, og din "familie", gleder meg virkelig til å skrive med deg videre, og til den dagen vi treffes!! Sender deg en msn, så fort jeg har muligheten til det, så ønsker jeg deg en fin dag videre, og lykke til i morgen!!! Skal tenkte på deg da!! stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå