Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har et sterkt ønske om det, men virker det egentilg?? Hor lenge må en spise på det før det virker?
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Aner ikke om det hjelper, men spiser de i troen om en lettere fødsel og at livmoren skal trekke seg fort sammen etterpå å magen skal bli fort flat igjenn;) Skal vist være bra for revning og.. Men hvem vet;) *Krysser fingrene* Selv begynte jeg med de i uke 32, men hørte i ettertid at det var tidsnokk begynne i uke 35. Er mange som tror det skal starte fødselen, men det er ikke bevist. Så det er sikkert like effektivt som fødselsstart som isvann og kanel. MEn godt for livmoren er det vist nok iallefall..
cec26 Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg tok de sist jeg var gravid fra uke 32, selve fødselen tok 40 timer, og var ikke en lett fødsel, men jeg hadde ingen etterrier, og blødde kun i en uke etterpå.... så tror de hadde noe effekt ja, har spist de denne gangen og... Men de setter ikke igang fødsel, det er viktig å vite...
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Ja tror det er veldig mange her inne som innbiller seg at det er en mirakelkur for å starte fødselen. Er nok ikke noe vits i å begynne i uke 39 for å si det slik, da rekker ikke tablettene å bygge opp livmoren. Slike ting tar jo litt tid.. Å jeg som håpet at fødselen skulle bli perfekt lengde på etter å spise bringebærkapsler.. jaja, jeg kan jo være heldig;) 40 timer må jo ha vært kjempe slitsomt. Håpe du slipper så lang fødsel denne gangen da. *Krysser fingrenen for deg*
cec26 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 hehe... ja, en mirakelkur er det ikke nei..... men jeg kom på at jeg sydde kun to sting sist... og det er jo bra da... håper på det denne gangen og:) Han var en stjernekikker, derfor tok det så lag tid... så det ble vaakum til slutt...Må jo nesten gå bedre denne gangen... kan ikke ha "uflaks" to ganger..... Du kommer ikke til å bruke 40 timer.... lover deg:)
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Ja de stjernekikkerne er noen luringer;) Godt han kom ut til slutt da, de gjør jo heldigvis det;) Takk, da avskriver jeg skrekken for en lang fødsel:) Er litt i overkant nervøs for denne fødslen. Mye som man ikke har kontroll over føler jeg. Men begynner å roe seg for verste angsten, jm hadde foredrag om fødselen på sv.kurs så ble litt roligere da heldigvis:) Er vel mest redd for at prinsen skal være en kjempe baby, og at jeg må gå langt over termin.. Ser du noe om det og eller? Benytte anledningen til å spørr når jeg har sjansen;)
cec26 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 hehe:) Han er nok litt større enn gjennomsnittet... Føler han blir litt over 4000g. Tror du føder tett opp under termin...
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 ja han blir nok en god plugg, føler på meg at han blir stor. Ligger i overkant på sf så noe er det jo;) Men er nok den vakreste og mest perfekte babyen i verden fordi om;) hehe Bare han kommer seg ut det lille hullet da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå