lillelilly Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Etter to svake tester og lav HCG har jeg tatt ny blodprøve i dag og HCGen hadde sunket......... Måtte jo være realistisk, men jeg hadde faktisk en god følelse på at den skulle ha steget....... Forbanna dritt, sitter her og er super deppa, føler med rett og slett helt tom!!! Ble enige om at det skulle bli ferie om det ikke gikk denne gangen, men nå har jeg egentlig ikke lyst til det heller.......,lysten kommer vel etterhvert forhåpentligvis....... Så var det den forbanna ventinga igjen da, ingen igjen på frys,så da er det igang med 3 uttak etterhvert og da er vi vel godt ut i april før det blir noe igjen................æsj!!! Blir ikke noen 2007 baby heller Nå må vel lykken snu til vår fordel snart! Etter to negative tester, en MA og nå en kjemisk graviditet bør det gå neste gang!!!!!!! Lykke til til alle dere andre som er i gang med forsøk om dagen!
Sunniva78 har to små Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Huff da, jeg føler sånn med deg... Akkurat dette skjedde jo med meg forrige forsøk. Svak test, hcg på 11.... Ikke lenge etterpå kom mensen. Så jeg vet hvordan du har det, life sucks!!!!!! Men jeg vet du klarer å ta fatt på en ny runde om ikke lenge, bruk tiden til å samle mot og krefter!!! Stor kem fra meg:-)
Nina 40+ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Det var leit å høre, lillelilly! Håper du kjenner for å reise på ferie etterhvert..Ta godt var på deg selv nå! Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk! :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Alt jeg har å trøste med er en klem... Stell pent med deg selv...
nusse 77 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 det var trist og lese.. en st0r trøsteklem til deg
Maisen65 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Så trist, sender deg en trøsteklem og ønsker deg all mulig lykke til videre!!
Snooopi Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Trist å lese, lillelilly.. Var litt som å lese min egen historie... 2 negative tester, 2 svakt positive med lav hcg begge gangene, som endte med utskrapning i uke 11 begge ganger... Dritkjipt... Men solen skinner igjen! Selvfølgelig skal vi klare det neste gang ) mange trøsteklemmer fra
Phoenix1 Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Kjære deg....uff...det e så trist når det ikke lykkes!! :-( Det føles så sinnsykt urettferdig!! Håper det går bra med deg! Mange trøsteklemmer fra
Janita m. 2 mirakler Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Det var trist å lese! :-( Håper at du, etter at verste skuffelsen har lagt seg, slapper av og lader krefter til neste økt. Plei deg selv, og gjør ting du ønsker:-) Lykke til!!!
lillelilly Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2007 Takk for alle trøstende ord! Godt å ha dette forumet og alle dere i samme situasjon når ting går dårlig. Man blir litt "smårar" av det her i perioder, har vanskeligheter med å føle glede og jeg føler meg bare så utakknemlig og tom...... Føler på en måte at livet står på vent og at man bare gjør de samme kjedelige tingene,mens andre "raser" forbi og har fått både 1 og 2 unger, mens man fortsatt står på stedet hvil.......... Nei, jeg får prøve å se lyst på livet igjen og satse på at neste gang er det meningen at det skal være vår tur.
krysser fingre og tær! Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Uff, så forferdelig trist!!! Forstår så godt den følelsen av å være på stedet hvil og ha vanskelig for å føle glede. Sender deg en kjempeklem og håper du med tiden kan klare å se framover med nytt håp.
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Uff, jeg føler med deg. Det er ikke så mye å si annet enn at jeg håper du snart har det litt bedre. Jeg krysser fingrene for det! Trøsteklem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 18. februar 2007 #14 Skrevet 18. februar 2007 Sender over en STOR trøsteklem. Følelsene du sitter med er velkjente. Vi får bare krysse fingrene og håpe på at neste gang er deres tur.
Ann-ch. Skrevet 18. februar 2007 #15 Skrevet 18. februar 2007 Huff,jeg føler med deg. Kjenner igjen den følelsen så altfor godt. Vil ønske deg masse lykke til videre. Håper dere lykkes! Stor trøsteklem fra
cinderella Skrevet 18. februar 2007 #16 Skrevet 18. februar 2007 Æsj, det var da skikkelig dritt da Lillelilly. Føler skikkelig med deg. Er jo ikke mange dagene siden jeg var skikkelig på bånn heller. Gi deg noen dager så kanskje du får lyst på en ferie. Jeg har iallfall blitt skikkelig sugen på ta en ferie snart, iallfall en langhelg til en eller annen storby. Føler virkelig at vi fortjener det iallfall. Trenger lissom litt ekstra kos og litt shopping nå fremover føler jeg. Må sprite opp hverdagen lissom, må skje noe, og noe å glede seg til. For en time siden satte mensen min inn for fullt, og det kjennes på kroppen ja, skikkelig guffen. Men det er bra, da er det å ringe klinikken igjen i morgen, og regne ut neste mens, så vi kan begynne nedtelling igjen. Utrolig fort som månedene går nå når vi holder på sånn som vi gjør... Håper virkelig du klarer å tenke positivt igjen, vi er jo noen sterke damer her inne alle sammen!! Jeg følger med deg. Stor klem
finetine Skrevet 18. februar 2007 #17 Skrevet 18. februar 2007 Uff, det var skikkelig trist Lillelilly! Ikke alltid lett å samle nye krefter og mot til å starte opp igjen, men det ligger der under alt det triste............. Skjønner at tanken på å starte opp igjen på uttak 3 er tøft, men hvis du klarer å snu på det så kanskje du kan tenke at forsøk nr 3 kanskje vil være det forsøket der du lykkes. Det er jo derfor det er 3 offentlige forsøk, fordi de aller fleste lykkes i løpet av de 3 forsøkene........... Skal selv igang med forsøk 2 nå, blir uthenting og insetting av egg i uke 15. Har en kjemisk graviditet, ett negativt forsøk, 2 avbrutte forsøk og en SA bak meg så vet at det ikke alltid er lett å hente frem nye pågangskrefter................ Men vi må ikke gi opp, engang er det vår tur!!! ) Håper du drar på ferie og samler nye krefter, det hjelper ofte å få nye impulser det er min erfaring ihvertfall.... Trøsteklem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. februar 2007 #18 Skrevet 19. februar 2007 Dra paa ferie da!! Kan vaere godt aa komme seg bort litt og samle litt krefter foer det er paa'n igjen... Som du sier, lykken maa komme til oss alle her snart..Er saaaaaaa lei av aa vente!!!
lillelilly Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. februar 2007 Hei igjen og takk til dere alle! Godt å ha dere når livet føles kjipt. Ja, da blir det ferie på oss......mannen hadde kjempe lyst og syns det var en god idè å lade batteriene litt. Foreløpig føler jeg liksom ikke noe hverken for å dra eller ikke, men nå er turen bestilt og jeg begynner helt sikkert å glede meg etterhvert. 15.mars setter vi kursen for Cuba, og sier da sikkert som vi har sagt så mange ganger før; at neste ferie, da SKAL vi reise med barn Så da får vi jo håpe på det da !!!!!!! Nå skjer det jo litt, så da går vel tiden frem mot neste forsøk greit. Venter på mensen, regner med at den kommer etterhvert, så det blir vel da forhåpentligvis forsøk (inn/ut) i slutten av april. Det som skremmer med veldig nå er at det er siste offentlige forsøk Måtte det bare gå neste gang!!!!! Ønsker alle dere andre her inne lykke til så lenge!!!!!
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Hallo... så utrolig trist å høre.... Håper virkelig du klarer å samle deg og prøve på nytt... dette må være tøft.. Vil bare ønske dere lykke til videre og kos dere masse på ferie... det har dere helt sikkert godt av nå.. Syns du er tøff jeg.... Trøsteklemmer er sendt...
lillelilly Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 20. februar 2007 Hei hønemor, hyggelig å høre fra deg! Ja, begynner å bli litt slitsomt det her, men man får jo liksom ikke gjort noe fra eller til..... Blir noen tøffe perioder i blandt, men vi trøster oss med at vi faktisk har klart å bli gravide og at det sikkert vil gå igjen, før eller siden...... Syns det er litt kjedelig at tiden går og går uten at det skjer noe..... Vi får det helt sikkert kjempe fint på ferie, greit å ha noe glede seg til, selv om jeg ikke har fått den følelsen enda, tror jeg må få det her litt mer på avstand først..... Håper at alt står bra til og at du er i fin form! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå