Gå til innhold

Termin i feb / mars ?

Anita65

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er vi her som har termin i feb / mars ? Har inntrykk av at vi ikke er så mange.. Er det noen som har født i det siste da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i dag... ingen snuppe ute av magen enda nei..

Skrevet

Jeg har også termin i dag og ingenting som tyder på at gutten har tenkt seg ut med det første......

Skrevet

Vi fikk to flotte jenter tirsdag denne uken (uke 39+3), og koser oss masse :-) De sover hele dagen, men er svært selskapssyke om natten, så vi har en jobb å gjøre for å prøve å snu døgnet deres... Foreløpig får vi heller prøve å få oss en lur på dagtid selv....

Lykke til dere andre som fremdeles venter....

Skrevet

Har KS 14. mars! St.Olavs. Full nedtelling!!!

Skrevet

Hei,

jeg har termin 27 februar :-)

Oppdaget akkurat dette forumet, bedre sent enn aldri!

Skrevet

Har termin 26. mars, og skal føde på St. Olavs. Gleder meg til permisjonen starter - har siste arbeidsdag neste fredag.

Skrevet

Termin 22.2

Skrevet

Var så glad da jeg endelig fødte, godt på overtid. Nesten litt vemodig også, for dette ble nok min siste graviditet. Men jeg er lykkelig med to velskapte barn, og nyter tilværelsen. Er nok også ferdig med å være inne på bim-sidene, men har vært fint i månedene som har gått å av og til gløtte innom her. Er det noen "oppfølgingssider" for "modne" mødre?

Skrevet

Jeg har termin 17. mars og skal føde på UiS. Det blir definitivt sistemann (nummer tre). Flere voksne rogalandsdamer med termin i de dager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...