Gå til innhold

Noen som har erfaring/vet noe om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste dagene hatt vonde tak i korsryggen/ryggen og mensmurringer i magen uten at magen strammer seg... Hva er dette?

I tillegg har kynnerne økt i styrke og tempo utenom og natt til mandag hadde jeg regelmessige rier i over to timer før det gav seg helt. Det er etter dette mensmurringene har blitt verre og jeg har fått disse vonde takene i ryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn men jeg er 1 gangs så jeg vet jo ikke noe om hvordan det føles med rier. Det gir seg ikke helt hos meg er konstant vondt men takene er skikkelig vonde de er regelmessige en stund og blir sterkere så blir de uregelmessige men er fortsatt vonde.

Ser at nicket ditt er tredjemann på vei, er det familiemedlem nr 3 (første barnet, eller 3 barnet)?

Skrevet

Det er tredje barnet i familien men dette blir min andre fødsel. Siste fødsel er snart 7 år siden så jeg føler meg som førstegangs he he... Alt er annerledes denne gangen. Hele svangerskapet har vært ulikt fra sist. Frrige fødsel så gikk slimproppen 4 uker før hu kom. Dagen før hu ble født startet med blødning og kynnere som ikk over til rier. Da strammet magen seg skikkelig og smertene satt i korsryggen. Hadde aldri kynner tidligere i svangerskapet. Denne gangen har jegvært plaget siden uke 18.

Lurer nok på om det spøker kring en fødsel for oss;)

Skrevet

Har hatt dette jeg og, noe jeg ikke hadde under mitt forrige svangerskap. Men jeg har ikke hatt de regelmessig slik som du. Har også bare hatt det litt i ryggen.

Slik jeg har forstått det er det en modningsprosess før fødsel.

Ikke enkelt å vite det der, for det står lite om det i bøker og slik.

Det som står er kynnere er ikke vonde og rier er det. (veldig forkortet)

Er vel ikke så lenge igjen til babyen din er der, og forhåpentligvis min. 7 dager til termin.

mvh

Skrevet

Tusen takk! riho1..... Har prøvd å lest meg til det jeg også, men ble ikke kloker ;)

Lykke til, klem fra meg

Skrevet

Lykke til du og, vi satser på nymåne imorra! (selv om det mulig er bare fullmåne som virker inn......he,he...)

klem fra meg

Skrevet

He he, den var god riho1....

Er det nymåne i morgen??? Da satser vi på det, skal krysse fingrene for deg å :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...