spurvemamma Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hei Det var så mange innlegg på tråden din at jeg oppretter en ny. Ja jeg lå i 6 uker. Etter ei stund fikk jeg stå opp av sengen for ete, dusj og toalett. Det er ok så slepp ein fragmin sprøyter pga blodprpp. BBra du har fått lungemodningsprøyte. Det setter fart ¨på utv av lungene til babyen. Det går nok mest sannsynlig bra skal du se. De er veldig flnke med prematur barn nå. Min lå ei natt på respirator og deretter 3-4 uker med C-pap. Kom hjem i svangerskapuke 35. Da var han 2,2 kg. Ingen sen komplikasjoner. Så hold igjen og ta det med ro. Det kan og være ok å bli trillet ut på dagligstuen så kan en snakke med andre innlagt om du vil.
Lone35 =0) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei Så flott at du laget en ny tråd! Jeg har ikke fått lungemodningssprøyte enda. Det blir ikke før på mandag. Da er jeg 24+0. Tror de er nøye med det. Selv om mens-terminen min sier 6 dager mer, vil de nok ikke gå med på det. Det høres ut til at det gikk bra med gutten din. Her er det også gutt. Hvilken uke fødte du i da?
spurvemamma Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Er det vanlig at sykehusene har tilgang på nett med bærbar maskin?. Det kan jo gjøre oppholdet mye bedre. Vel jeg fødte i uke 28. Fikk lungemodning rett før 24 uker, husker ikke eksakt. Så at det var fostervannsprøve som utløste din vannavg. Trasig. Men tvi tvi videre.
liliana Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Hei Lone Vil ønske deg lykke til videre. Godt å høre at du er i omsorgsfulle hender. Bra at du har tilgang på nett så du ikke går helt på veggen. Krysser fingrene for at det går bra med den lille. Godt å lese om de gode historiene her - man vet jo aldri hva morgendagen bringer.
Lone35 =0) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei igjen Sunnyaugust: Så du fødte så tidlig som i 28.uke? Har gutten fått senskader da? Høres ut som om lungemodningen gjorde utslag for ham. liliana: Ja det gjør utrolig godt å lese andres historier. Spesielt de som ender godt da. Og ja, her på St.Olavs mangler vi ingenting. Enerom, tv, internett, radio, lufteveranda, sovesofa til pappan, el-safe... Vi får et flott sykehus i midt-norge når det er ferdig ja. Kvinne-barnsenteret er ferdig da, som du kanskje skjønner. Så her er det komfortabelt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Hei igjen! Jeg måtte bare innom og se til deg før jeg legger meg. Jeg håper du får sove godt på sykehuset. Et tips.. Det går an å logge seg på MSN via webmessenger. Det går an via msn.no Jeg håper at kynnerne gir seg. God natt og sov godt. Stor klem fra Å
Lone35 =0) Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei Å Ja jeg er våken enda. Overrasket? he he Her er dt ikke så mye å ta seg til nemlig, og jeg duppet av i åttetida. Gleder meg til å få besøk av sambo og barna i morgen. Utrolig hvor man kan savne dem etter ett døgn. Spesielt ungene da. De forstår jo ikke så mye av dette her. Natta. Sov godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå