silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Det sies at man ikke er i tvil når riene kommer men det sies også ingen regel uten unntak. Jeg har en uke til termin og i følge gynekologen på sykehus kontrollen i dag kunne gutten min komme når somhelst nå (sjekket ikke modning denne gang men sist var det 1 god cm åpning og mykt). Liten blødning tidlig i dag ogs limproppen gikk for 5 dager siden. Før gjorde ikke kynnerene mine vondt var bare plagsomme, så kom vonde kynnere for 2 uker siden men kjente dem kun i nedre del av magen nå trykker det i toppen av magen, gjør vondt (som luftsmerter/sterke mens kramper) de er regelmessige av og til og så er det konstant vondt før de blir regelmessige igjen. Er veldig usikker på om det kun er kynnere evt maserier eller om det er ekte rier. Dette begynte på onsdag kveld og blir bare vondere og vondere. Har andre opplevd lignende?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2007 Dytt, håper noen svarer
riho1 Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Heisann! Jo takk har litt samme opplevelse selv. Nå har jeg begynt å bare tro at det bare kynnere. Er andregangsfødende, og slik jeg husker det begynte min første fødsel med slike smerter. Men de var regelmessige. Det er riktig nok snart 9 år siden, så mulig jeg husker feil. Jeg har også fått beskjed om at jeg er moden med ca 1 cm åpning på morsmunnen. Så venter bare på riene. Har termin 23 februar, så da har vi vel samme dag? Kjedelige greier, håper hun kommer snart. mvh
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Da har dere termin på bursdagen min! Fin dag det! Nesten alltid midt i vinterferien!! Håper dere får på dagen!! Lykke til!!!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja da har vi termin på samme dag. Jeg har vondt hele tiden og har regelmessige tak som er skikkelig vonde varer noen timer også blir det uregelmessig igjen men er fortsatt like vondt så det blir bare vondere og vondere.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Akuratt som om du skulle beskrevet formen min om dagen også! Har termin 24.2 og har nesten trodd at det skulle skje noe en stund nå,men nei da! Har mensmurringer stort sett hele dagen,med vonde kynnere som kommer og går. De blir vondere og vondere for hver dag nå,men de blir jo aldri regellmessige! Kan holde på en time,for så å gi seg noen timer og komme tilbake igjen. Ordentlig frustrerende og vondt..
Kris. Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var inne på Riksen natt til søndag for en uke siden. Hadde da regelmessige kynnere på 4 til 5 min. mellomrom. De er vonde og ubehagelige, fikk tabletter for å roe det. Jeg er kun 32+ 4 så det er jo litt tidelig å føde. Har forsatt masse kynnere, men ikke regelmessige, magen er stein hard nesten helet tiden... grusomt! Tror ikke jeg går til termin. Siden du er så nær termin tror jeg kanskje at du er i gang, blir spennende å se,)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Har det sånn jeg å....vært på s.huset i natt og trodde en stund det var skikkelig i gang midt på natten her men det har stoppet opp igjenn,jeg er moden og har 2cm åpning så nå er jeg hjemme på "perm" og venter på at noe skal skje.....om ikkke noe skjer i helgen skal jeg til legen min på mandag,håper og håper nå da..... lykke til,håper vi føder brått da;-)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2007 Hvor langt på vei er du smurf-78? Hva skjer videre for din del, skal du bare gå rundt sånn hvis det ikke starter igjen eller blir du satt i gang? Hadde du helt regelmessige kynnere/rier?
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 er i uke 37 nå...fødte i uke 38 med førstemann.... jeg skulle bare se det ann i helgen og dra til fastlegen på mandag om ikke noe skjer før,noe jeg håper virkelig. Hørte ikke noe om å sette i gang....det ble jeg sist men da hadde vannet gått og det er det ikke nå. Hvem uke er du i da? Hvor i landet er du fra? Østfold her;-)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er i uke 39+2 så det er ikke lenge igjen nå. Bor på vestlandet nærmere bestemt i Haugesund. Trodde ikke de lot oss gå for lenge med åpning men det er mulig jeg tar feil. De vurderer å sette meg i gang pga stort barn (4kg el mer) og høyt blodtrykk, skal på ny kontroll på onsdag er litt spent på hva som skjer da. Legen sa at det var mulig at han kom av seg selv før onsdag men vi får nå se på det. Får håpe at det skjer noe i løpet av helgen for din del da, typisk at det stopper opp! Håper det ikke skjer igjen. Lykke til
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Uff ja det er jo ikke bra å gå sånn som deg heller....lykke til,håper noe skjer snart for deg å....jeg er fortsatt hjemme,men nå på morran trur jeg slimproppen gikk,men den kan jo gå uker i forveien så.....men det er litt vondere i dag så håper det drar på snart;-)Lykke til!!!
feb.baby! Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Samme her... vondere og vondere kynnere + mensmurringer og mye sparking og stikkinger nedi bekkenet ( ungen har festa seg) Er i uke 39-0 Venter og venter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå