LINDA*** Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 fødselsforberedene krem andre steder enn på nettet? Apotek eller helsekost..? Eller... I det hele tatt... Er det noen som bruker dette? Er det noen vits?
riho1 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Har aldri hørt om det jeg, hva er det for noe?
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Har hørt om fødselsforbredende olje da. Dersom det er det du mener? Det selges iallefall på apotek og helsekost.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Du får kjøpt fødselsforberedende olje på helsekosten. På apoteket kan du få kjøpt kobbersalve (ikke alle apotek som har den vet jeg). Begge er visst veldig effektive i følge min jordmor... Selv kjøpte jeg oljen, kan merke at jeg begynner å bli litt smidigere etter en ukes bruk ) Lykke til... ikke spes behagelig å tøye, men det skal jo være veldig nyttig.
Winnie Myrvold Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei. Jordmor har anbefalt meg mandelolje, hvetekimolje eller jordnøttolje. Fåes kjøpt på helsekost. Vitsen er å forebygge at man revner i underlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå