Gå til innhold

Små ting jeg lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan funker det å farge håret når man er gravid?

Hva med solarium?

Eller tatovering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg har nettopp vært til frisøren,og gått fra å være blondine til brunette,er ikke farlig altså!Nå lages jo fargen uten amoniakk,så det er bare å farge det!Jeg tar også sol innimellom,ca 1 gang per uke,for å opprettholde fargen mest mulig,så lenge man bruker vettet,og ikke ligger der leeenge,men tar sånn 10-15 min,så er ikke det skadelig..ligger man der lenge,så kan man jo bli overopphetet,og det er jo ikke så veldig behagelig da!når det gjelder tatovering,så aner jeg ikke,men det er kansje lurt å vente med det?tenker på hudforandringer osv..

Skrevet

tror ikke det er farlig å farge håret akkurat... solarium burde du vel heller være litt mer forsiktig, pass på at du ikke blit overopphetet. legg gjerne noe over magen:)

har du tattovering? det er ikke noe farlig, men tenker du derimot på å ta tattovering nå så vent med det....

var det bra nok svar?:)

Skrevet

Det var en reportasje her på barn i magen for noen måneder siden . Der sa de at nyere forskning viste at man kunne ta sol. Jeg gjør det en gang i uken. Men det er viktig at man ikke blir for varm, så babyen ikke blir overopphetet. Passer på å ha et solarium med bra vifte og ikke for lenge, så babyen ikke blir varm.

Men er du i tvil, så spør jordmora di:) Er så mange forskjellige meninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...