Gå til innhold

Dyne eller teppe til dagsoving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer på masse rart :)

Men, kommer dere til å bruke dyne eller bare et teppe når babyen sover i stua om dagen? Vi har en kurv som han skal sove i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på temperatur inne og hvor mye klær babyen har på seg. Men det virker lunere med dyne, så det kan jo være greit å bruke det i starten, vogndyne. Da kan du jo bare kle av babyen så h*n sover i bare body el noe. Men dette finner du ut av.

Vi brukte dyne i begynnelsen til gutten vår, han sov i lekegrind/vogn ute, på dagen. Og da tok vi bare av han slik at han ikke ble for varm under.

Skrevet

Dyne, babyer elsker varme, og har dårlig blodsirkulasjon i begynnelsen. Hjelper på søvnen og luft i magen.

mvh

Skrevet

Var egentlig det jeg hadde tenkt til, men ble plutselig litt usikker om det ble veldig varmt med dyne. Kommer til å bruke vogndyna jeg da.

Takk for svar :)

Skrevet

Ikke enkelt å tenke seg til nå heller, med de temperaturene som er i kroppen for tiden, svinger som bare juling med meg ihvertfall (7 dager igjen til termin). He,he.....

Jeg skal bruke vogna inne jeg, så hun kan sove i på dagtid. Ihvertfall i begynnelsen.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...