Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Ja, jeg lurer på masse rart Men, kommer dere til å bruke dyne eller bare et teppe når babyen sover i stua om dagen? Vi har en kurv som han skal sove i.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Det kommer an på temperatur inne og hvor mye klær babyen har på seg. Men det virker lunere med dyne, så det kan jo være greit å bruke det i starten, vogndyne. Da kan du jo bare kle av babyen så h*n sover i bare body el noe. Men dette finner du ut av. Vi brukte dyne i begynnelsen til gutten vår, han sov i lekegrind/vogn ute, på dagen. Og da tok vi bare av han slik at han ikke ble for varm under.
riho1 Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Dyne, babyer elsker varme, og har dårlig blodsirkulasjon i begynnelsen. Hjelper på søvnen og luft i magen. mvh
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Var egentlig det jeg hadde tenkt til, men ble plutselig litt usikker om det ble veldig varmt med dyne. Kommer til å bruke vogndyna jeg da. Takk for svar
riho1 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Ikke enkelt å tenke seg til nå heller, med de temperaturene som er i kroppen for tiden, svinger som bare juling med meg ihvertfall (7 dager igjen til termin). He,he..... Jeg skal bruke vogna inne jeg, så hun kan sove i på dagtid. Ihvertfall i begynnelsen. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå